Gå til innhold

Bare 13 dokumenter/journalnotater på Helsenorge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hundrevis av slike, men bare 13 av dem synes. Hvorfor? Er det noe galt?

Anonymkode: 5d4a6...1d6

Fortsetter under...

Skrevet

Hvilken helseregion? Midt-Norge har nettopp begynt å legge ut. 

Skrevet
nachnoo skrev (22 minutter siden):

Helse Sør (eller heter det Sørøst?) 

Skrevet
nachnoo skrev (31 minutter siden):

Hvor har helse Midt begynt å legge ut journal? Jeg tilhører helse Midt, men kunne ikke finne noen journalnotater verken på Helsenorge eller HelsaMi.

Anonymkode: 02e0a...02d

Skrevet

Jupp, det er helse sør-øst

TS.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Hos meg blir de borte etter år, og jeg må lagre epikriser.  Nå er det ett par år siden jeg var en snartur innom poliklinikken på dps og de fleste journalnotat fra den perioden er borte bortsett fra epikrisen jeg lagret under mine dokumenter. Jeg tilhører helse sørøst.

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvor har helse Midt begynt å legge ut journal? Jeg tilhører helse Midt, men kunne ikke finne noen journalnotater verken på Helsenorge eller HelsaMi.

Beklager. De lovte at dette var et av mange goder med Helseplattformen. Nå svikter jo den på alle områder, så dette er vel bare en av mange svakheter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hundrevis av slike, men bare 13 av dem synes. Hvorfor? Er det noe galt?

Du må muligens endre på innstillingene for hvilke datoer du ser på dokumenter fra. 

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (10 timer siden):

Hos meg blir de borte etter år, og jeg må lagre epikriser.  Nå er det ett par år siden jeg var en snartur innom poliklinikken på dps og de fleste journalnotat fra den perioden er borte bortsett fra epikrisen jeg lagret under mine dokumenter. Jeg tilhører helse sørøst.

Man kan velge tidsrom man ser dokumenter fra..

Anonymkode: f74ac...85f

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (10 timer siden):

Mine ligger der. Men som nevnt, man må legge inn dato.

Digger helsenorge. Til ogmed klokkeslettet jeg er født finnes der.

Anonymkode: 302db...836

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Ah ok det var pinlig da🤓

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (16 timer siden):

Beklager. De lovte at dette var et av mange goder med Helseplattformen. Nå svikter jo den på alle områder, så dette er vel bare en av mange svakheter.

Ja, sant. Kan ikke si jeg er videre imponert over denne løsningen egentlig. Men når alt fungerer som det skal så skal altså også pasienter i helse Midt få tilgang til journal digitalt?

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å legge inn datoer, så regner med at det er noe feil. Jeg stiller inn datoer, men det blir ikke lagret. 

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det går ikke an å legge inn datoer, så regner med at det er noe feil. Jeg stiller inn datoer, men det blir ikke lagret. 

Jeg kan søke på dato.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kan søke på dato.

Det kan ikke jeg, så det må være noe feil. Hvem sier jeg ifra til om dette? Må jo kunne fikses..?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan ikke jeg, så det må være noe feil. Hvem sier jeg ifra til om dette? Må jo kunne fikses..?

Siden jeg kan og ikke du, er feilen hos deg.

Da må du finne ut av det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har du trykket der det står «vis filter». Da kommer det på felt du kan endre datoer 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du trykket der det står «vis filter». Da kommer det på felt du kan endre datoer 

Jupp, men det oppdaterer seg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jupp, men det oppdaterer seg ikke. 

Åja ikke når du trykker oppdater liste heller?

Det er vel helsenorge man må ringe å spørre da☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Klikker du på "Oppdater listen" etter du har angitt nytt tidsrom?

Anonymkode: 3bcf6...239

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...