Gå til innhold

Dere andre med schizofreni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det? Hvordan holder dere symptomene i sjakk? Er dere mye innlagt? Medisiner?

Anonymkode: 52401...286

Fortsetter under...

Skrevet

Så som så. Lever ganske isolert. Har oppheng, men utvikler seg ikke til psykose. Tar medisin fast og har ikke kontakt med psykiatrien. Har ikke vært innlagt siden 2004. Men har vært en del på poliklinikken, sist i 22.

Anonymkode: efeae...2a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Så som så. Lever ganske isolert. Har oppheng, men utvikler seg ikke til psykose. Tar medisin fast og har ikke kontakt med psykiatrien. Har ikke vært innlagt siden 2004. Men har vært en del på poliklinikken, sist i 22.

Kan jeg spørre hva slags oppheng og hvordan det arter seg for deg?

Anonymkode: c3fd0...c82

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du gi eksempler på slike oppheng? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du gi eksempler på slike oppheng? 

Nei gidder ikke, hvorfor svarer du ikke selv. Virker veldig lite tillitsvekkende med anonymt spørsmål fra en anonym som selv ikke har svart i tråden….

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei gidder ikke, hvorfor svarer du ikke selv. Virker veldig lite tillitsvekkende med anonymt spørsmål fra en anonym som selv ikke har svart i tråden….

Ok. Jeg har oppheng i tall og symboler av og til. 

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok. Jeg har oppheng i tall og symboler av og til. 

Jeg har hele tiden magisk tenkning. Tall og tegn her og.

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har hele tiden magisk tenkning. Tall og tegn her og.

Kan du ikke bruke det at du liker tall og symboler til noe positivt isteden? Finn deg en jobb som har med det å gjøre eller studere. 

Anonymkode: dd4c2...db2

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan du ikke bruke det at du liker tall og symboler til noe positivt isteden? Finn deg en jobb som har med det å gjøre eller studere. 

Jeg tror ikke du skjønner hvordan schizofreni fungerer altså. Du kan Google negative symptomer 🙂

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke du skjønner hvordan schizofreni fungerer altså. Du kan Google negative symptomer 🙂

Det er mange med schizofreni som jobber så det er mulig. Det er også mange som blir friske fra det. Du kan Google Arnhild lauveng som hadde schizofreni, men som nå jobber som psykolog. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er mange med schizofreni som jobber så det er mulig. Det er også mange som blir friske fra det. Du kan Google Arnhild lauveng som hadde schizofreni, men som nå jobber som psykolog. 

I morgen var jeg alltid en løve som hun har skrevet er en vakker bok. Den bør alle lese.

Anonymkode: d0035...49a

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det var et eksempel det, ikke mange. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det virkelig så mange som jobber? 

Anonymkode: 206bf...ba2

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det virkelig så mange som jobber? 

Tviler jeg sterkt på, må være et fåtall det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Tviler jeg sterkt på, må være et fåtall det. 

Det tror jeg også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...