AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Hvordan har dere det? Hvordan holder dere symptomene i sjakk? Er dere mye innlagt? Medisiner? Anonymkode: 52401...286 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Så som så. Lever ganske isolert. Har oppheng, men utvikler seg ikke til psykose. Tar medisin fast og har ikke kontakt med psykiatrien. Har ikke vært innlagt siden 2004. Men har vært en del på poliklinikken, sist i 22. Anonymkode: efeae...2a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Så som så. Lever ganske isolert. Har oppheng, men utvikler seg ikke til psykose. Tar medisin fast og har ikke kontakt med psykiatrien. Har ikke vært innlagt siden 2004. Men har vært en del på poliklinikken, sist i 22. Anonymkode: efeae...2a7 Kan jeg spørre hva slags oppheng og hvordan det arter seg for deg? Anonymkode: c3fd0...c82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så som så. Lever ganske isolert. Har oppheng, men utvikler seg ikke til psykose. Tar medisin fast og har ikke kontakt med psykiatrien. Har ikke vært innlagt siden 2004. Men har vært en del på poliklinikken, sist i 22. Anonymkode: efeae...2a7 Kan du gi eksempler på slike oppheng? Anonymkode: c3fd0...c82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du gi eksempler på slike oppheng? Anonymkode: c3fd0...c82 Nei gidder ikke, hvorfor svarer du ikke selv. Virker veldig lite tillitsvekkende med anonymt spørsmål fra en anonym som selv ikke har svart i tråden…. Anonymkode: efeae...2a7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei gidder ikke, hvorfor svarer du ikke selv. Virker veldig lite tillitsvekkende med anonymt spørsmål fra en anonym som selv ikke har svart i tråden…. Anonymkode: efeae...2a7 Ok. Jeg har oppheng i tall og symboler av og til. Anonymkode: c3fd0...c82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok. Jeg har oppheng i tall og symboler av og til. Anonymkode: c3fd0...c82 Jeg har hele tiden magisk tenkning. Tall og tegn her og. Anonymkode: efeae...2a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hele tiden magisk tenkning. Tall og tegn her og. Anonymkode: efeae...2a7 Kan du ikke bruke det at du liker tall og symboler til noe positivt isteden? Finn deg en jobb som har med det å gjøre eller studere. Anonymkode: dd4c2...db2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan du ikke bruke det at du liker tall og symboler til noe positivt isteden? Finn deg en jobb som har med det å gjøre eller studere. Anonymkode: dd4c2...db2 Jeg tror ikke du skjønner hvordan schizofreni fungerer altså. Du kan Google negative symptomer 🙂 Anonymkode: efeae...2a7 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tror ikke du skjønner hvordan schizofreni fungerer altså. Du kan Google negative symptomer 🙂 Anonymkode: efeae...2a7 Det er mange med schizofreni som jobber så det er mulig. Det er også mange som blir friske fra det. Du kan Google Arnhild lauveng som hadde schizofreni, men som nå jobber som psykolog. Anonymkode: dd4c2...db2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er mange med schizofreni som jobber så det er mulig. Det er også mange som blir friske fra det. Du kan Google Arnhild lauveng som hadde schizofreni, men som nå jobber som psykolog. Anonymkode: dd4c2...db2 I morgen var jeg alltid en løve som hun har skrevet er en vakker bok. Den bør alle lese. Anonymkode: d0035...49a 2 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er mange med schizofreni som jobber så det er mulig. Det er også mange som blir friske fra det. Du kan Google Arnhild lauveng som hadde schizofreni, men som nå jobber som psykolog. Anonymkode: dd4c2...db2 Det var et eksempel det, ikke mange. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mange med schizofreni som jobber så det er mulig. Det er også mange som blir friske fra det. Du kan Google Arnhild lauveng som hadde schizofreni, men som nå jobber som psykolog. Anonymkode: dd4c2...db2 Er det virkelig så mange som jobber? Anonymkode: 206bf...ba2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det virkelig så mange som jobber? Anonymkode: 206bf...ba2 Tviler jeg sterkt på, må være et fåtall det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai stjernestøv skrev (3 timer siden): Tviler jeg sterkt på, må være et fåtall det. Det tror jeg også. Anonymkode: 206bf...ba2 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.