Gå til innhold

Sulfora plus og medisiner.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå sier chat gpt at det er interaksjoner mellom det og risperdal og relpax, nå innbiller jeg meg alt mulig av symptomer. Eller kanskje jeg er sånn til vanlig og? Det er jo bare brokkolispirer og det er vel ikke skadelig? Det skal være bra for mye derfor tar jeg det, man skal og få mer energi men kan ta en stund før det virker. får ha tålmodighet da. 

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet

Er det meg som er lettlurt igjen? chat gpt skriver det er bra for mye, den vet vel det? 

AnonymBruker
Skrevet

Kosttilskudd skal man kun ta ved påvist mangler.

Hadde slikt vært så forbanna bra hadde du fått det på blåresept.

Anonymkode: 28a47...01e

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kosttilskudd skal man kun ta ved påvist mangler.

Hadde slikt vært så forbanna bra hadde du fått det på blåresept.

ok. jeg vil nå se om det hjelper. bra for fordøyelsen som jeg sliter med f.eks og i går og i dag fikk jeg gått på do. har tatt opp forstoppelse med lege og han sa jeg skulle ta laxoberal annenhver dag, det er ikke et godt råd. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

ok. jeg vil nå se om det hjelper. bra for fordøyelsen som jeg sliter med f.eks og i går og i dag fikk jeg gått på do. har tatt opp forstoppelse med lege og han sa jeg skulle ta laxoberal annenhver dag, det er ikke et godt råd. 

Mer man spiser, mer går man på do. Gå på do hver dag er ingen nødvendighet. 

Det kommer når det kommer. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mer man spiser, mer går man på do. Gå på do hver dag er ingen nødvendighet. 

Det kommer når det kommer. 

Får total forstoppelse av risperdal, tar jeg ikke noe kan det gå evigheter. jeg er glad når jeg få gå på do og det er ikke normalt. vet du hvor ubehagelig det er å holde på med laxoberal? 

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Får total forstoppelse av risperdal, tar jeg ikke noe kan det gå evigheter. jeg er glad når jeg få gå på do og det er ikke normalt. vet du hvor ubehagelig det er å holde på med laxoberal? 

Drikk mer vann, drikk olivenolje.

Er selv på diett, vet veldig godt hvor deilig det er den dagen jeg får gått på do. Ca 1 dag i uka nå. Før gikk jeg hver dag. 

Man blir ikke alvorlig forstoppelse av å ikke gå på do i over 1 uke.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Drikk mer vann, drikk olivenolje.

Er selv på diett, vet veldig godt hvor deilig det er den dagen jeg får gått på do. Ca 1 dag i uka nå. Før gikk jeg hver dag. 

Man blir ikke alvorlig forstoppelse av å ikke gå på do i over 1 uke.

Joda har prøvd det. Forstår du ikke? Jeg sliter med forstoppelse og det er ikke tull, som sagt går det mer enn en uke om jeg ikke tar noe. og en lege sa jeg måtte gå oftere enn to ganger i uka så en gang i uka kan ikke være bra. Har slitt med dette i flere år, alltid når jeg tar ap. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Joda har prøvd det. Forstår du ikke? Jeg sliter med forstoppelse og det er ikke tull, som sagt går det mer enn en uke om jeg ikke tar noe. og en lege sa jeg måtte gå oftere enn to ganger i uka så en gang i uka kan ikke være bra. Har slitt med dette i flere år, alltid når jeg tar ap. 

Jo jeg forstår. Men tror du har ett litt for rigid forhold til dette. Nei man må ikke gå minst to ganger i uka. Det er på ingen måte farlig å gå sjeldnere. Det beste er at kroppen får lov å bestemme dette selv. Prøv uten annet enn mye vann i 1 mnd. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo jeg forstår. Men tror du har ett litt for rigid forhold til dette. Nei man må ikke gå minst to ganger i uka. Det er på ingen måte farlig å gå sjeldnere. Det beste er at kroppen får lov å bestemme dette selv. Prøv uten annet enn mye vann i 1 mnd. 

Tror ikke du forstår nei...har jo slitt med dette i årevis og blitt avhengig av hjelpemidler. Og mener du jeg skal gå 1 mnd uten å gå på do?

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Tror ikke du forstår nei...har jo slitt med dette i årevis og blitt avhengig av hjelpemidler. 

Å der er problemet. Du må kvitte deg med det hjelpemidlene slik tarmen får gjort sin jobb. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å der er problemet. Du må kvitte deg med det hjelpemidlene slik tarmen får gjort sin jobb. 

Å gå en mnd uten å gå på do? Tror ikke legen anbefaler det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Å gå en mnd uten å gå på do? Tror ikke legen anbefaler det. 

Du vil gå på do uten hjelpemidler før det har gått 1 mnd. Har du ikke bæsjet noe på 14 dager, da skal man kontakte lege.

Annonse

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vil gå på do uten hjelpemidler før det har gått 1 mnd. Har du ikke bæsjet noe på 14 dager, da skal man kontakte lege.

kan fort gå fjorten dager hos meg, og hva sier legen da? Har du prøvd avføringsmidler? Vil ikke inn på sykehuset for å få det ut, det gjorde en jeg kjente. Forstoppet på sykehus. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

kan fort gå fjorten dager hos meg, og hva sier legen da? Har du prøvd avføringsmidler? Vil ikke inn på sykehuset for å få det ut, det gjorde en jeg kjente. Forstoppet på sykehus. 

Ja jeg har prøvd avføringsmiddel. Bruker det kanskje 2 ganger pr år. Når jeg da ikke har fått vært på do i løpet av 14 dager. Da går det i microlax, da det jo er meningen å få ut det som et nederst i tarmen. Og ikke ødelegge hele systemet.

Tror legen vil være fornøyd hvis du ikke ødelegger tarmene med avføringsmidler.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja jeg har prøvd avføringsmiddel. Bruker det kanskje 2 ganger pr år. Når jeg da ikke har fått vært på do i løpet av 14 dager. Da går det i microlax, da det jo er meningen å få ut det som et nederst i tarmen. Og ikke ødelegge hele systemet.

Tror legen vil være fornøyd hvis du ikke ødelegger tarmene med avføringsmidler.

Det var jo han som sa jeg skulle ta laxoberal annenhver dag 😮 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det var jo han som sa jeg skulle ta laxoberal annenhver dag 😮 

Det har kanskje noe med hvordan du legger frem problemet på. Nå har jeg jo selv sett mange ting du har skrevet her og det virker ikke som du går inn for noe annet enn det du bestemte deg deg for før spørsmålet er stilt. 

At du rett og slett sliter med å gjøre annet enn det du er vant til, foruten prøve div helsekostprodukter. Som ofte gjør mer skade enn godt.

Skrevet

Du har nesten daglige, nye spørsmål her. Vi vet at du en alvorlig sykdom, og du har tilgang til fastlege og psykiater. Skriv opp dine spørsmål og ta det med dine leger.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det har kanskje noe med hvordan du legger frem problemet på. Nå har jeg jo selv sett mange ting du har skrevet her og det virker ikke som du går inn for noe annet enn det du bestemte deg deg for før spørsmålet er stilt. 

At du rett og slett sliter med å gjøre annet enn det du er vant til, foruten prøve div helsekostprodukter. Som ofte gjør mer skade enn godt.

Nå må du gi deg. 

stjernestøv
Skrevet

Kan det skade meg? tror ikke psykiateren har peiling på sulfora plus? Jeg har følt meg så elendig i dag men det skal jo være så bra for alt mulig, betennelse og fettlever osv. Og jeg har sovet tre netter på rad nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...