Gå til innhold

Sulfora plus og medisiner.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

nå sier chatgpt at jeg må ta det opp med legen min, en dårlig ide dette da? 

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet (endret)

Er det ingen som vet? @nachnoo burde jeg slutte med dette eller er det ikke farlig? Det er ikke ikke urter men grønnsak. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Er det ingen som vet? @nachnoo burde jeg slutte med dette eller er det ikke farlig? Det er ikke ikke urter men grønnsak. 

Du fikk svar av nachnoo. 

Anonymkode: 1afa1...3d0

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (3 timer siden):

Du har nesten daglige, nye spørsmål her. Vi vet at du en alvorlig sykdom, og du har tilgang til fastlege og psykiater. Skriv opp dine spørsmål og ta det med dine leger.

Ok. Men jeg fikk ikke svar av legen da jeg sendte spørsmål om rødkløver, det er jo for at de ikke vet noe om det. Det samme gjelder vel sulfora plus. jeg tror ikke jeg tør å ta det mer. Men mulig det er sykdommen som svinger og, skal snakke med psykiater. 

stjernestøv
Skrevet

jeg har i hvert fall migrene og skulle tatt medisiner lenge før, trodde det var pga sulfora plus. Nei i dag har ikke vært noen god dag. 

stjernestøv
Skrevet

Skulle bare ønske jeg var frisk. 

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Skulle bare ønske jeg var frisk. 

Jeg tror det blir lettere for deg om du aksepterer at du har en sykdom som trenger livslang behandling på lik linje med en diabetiker.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det blir lettere for deg om du aksepterer at du har en sykdom som trenger livslang behandling på lik linje med en diabetiker.

Ja den helvetes sykdommen ødelegger mye for meg, lever et begrenset liv. Men må vel bare akseptere det ja. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja den helvetes sykdommen ødelegger mye for meg, lever et begrenset liv. Men må vel bare akseptere det ja. 

Du er ikke alene om det. Det er mange som har en helvetes sykdom som klarer å ta gode valg for seg selv. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er ikke alene om det. Det er mange som har en helvetes sykdom som klarer å ta gode valg for seg selv. 

tro meg, prøver så godt jeg bare kan å ta gode valg hver eneste dag. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

tro meg, prøver så godt jeg bare kan å ta gode valg hver eneste dag. 

Det tror jeg at du gjør. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg at du gjør. 

Takk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...