AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Det må du spørre de om. Jeg har avtale om at skulle jeg bli syk så kommer jeg rett inn og de tar kontakt med lege. Så tar vi alt derifra. Mannen min kan også kontakte de når han sier jeg trenger hjelp. Nå har det ikke skjedd enda. Men etter forrige sykdomsperiode fikk vi heldig mange svar ang tidlig tegn etc, så ser ut til at jeg klarer å stoppe opp i tide. Anonymkode: 65d59...78d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det må du spørre de om. Jeg har avtale om at skulle jeg bli syk så kommer jeg rett inn og de tar kontakt med lege. Så tar vi alt derifra. Mannen min kan også kontakte de når han sier jeg trenger hjelp. Nå har det ikke skjedd enda. Men etter forrige sykdomsperiode fikk vi heldig mange svar ang tidlig tegn etc, så ser ut til at jeg klarer å stoppe opp i tide. Anonymkode: 65d59...78d Så flott å høre. Jeg må nok bare spørre de ja. Anonymkode: 89f1a...d77 0 Siter
GT1 Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Jeg har pause fra kommunepsykiatrien nå fordi det ble litt mye med både dem og DPS. Jeg fikk beskjed om at jeg bare kan ta kontakt når jeg ønsker å gjenoppta kontakten. Trenger ikke ny henvisning. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Jeg blir avsluttet (mot min vilje) nå til sommeren. Men han sa at hvis det ikke gikk kan du jo søke deg inn på nytt. Så jeg vil tro du må avslutte tiltaket og heller søke deg inn igjen dersom det ikke er vellykket. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Glitter skrev (4 timer siden): Jeg blir avsluttet (mot min vilje) nå til sommeren. Men han sa at hvis det ikke gikk kan du jo søke deg inn på nytt. Så jeg vil tro du må avslutte tiltaket og heller søke deg inn igjen dersom det ikke er vellykket. Hva er grunnen til at du blir avsluttet? Trodde man fikk gå i kommunen så lenge man ville (hadde behov). Høres dårlig ut at de avslutter deg mot din vilje. Anonymkode: 89f1a...d77 0 Siter
Glitter Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva er grunnen til at du blir avsluttet? Trodde man fikk gå i kommunen så lenge man ville (hadde behov). Høres dårlig ut at de avslutter deg mot din vilje. Anonymkode: 89f1a...d77 Aner ikke. Kanskje de mener de har brukt nok ressurser på meg. Det trodde jeg også. Men er visst ikke slik.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Glitter skrev (1 minutt siden): Aner ikke. Kanskje de mener de har brukt nok ressurser på meg. Det trodde jeg også. Men er visst ikke slik.. Hm. Jeg trodde det var mer en ting på DPS og ikke i kommunen. Håper du har annen oppfølging så du klarer deg da. Anonymkode: 89f1a...d77 0 Siter
Glitter Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hm. Jeg trodde det var mer en ting på DPS og ikke i kommunen. Håper du har annen oppfølging så du klarer deg da. Anonymkode: 89f1a...d77 Har litt, men ikke ukentlig.. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Tipper det er forskjellig praksis rundt om kring. Ville hørt med kontakten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.