AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 Skrevet 8. mai 2025 Jeg fikk først schizofreni diagnose og etter revurdering så ble den endret til bipolar type 2. Likevel står det stort sett alltid i epikriser og journalnotater "Tidligere diagnostisert schizofreni, endret til bipolar etter utredning i 2019". Vil diagnosen alltid forfølge meg? Anonymkode: b248a...74a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 Skrevet 8. mai 2025 Gjør det egentlig noe? Kan ikke forstå hva det skal ha å si for deg. Ikke slik at folk driver å leser journalene dine. Selv hadde jeg verdt fornøyd hvis en slik opplysning stod. Da det å ha hatt vrangforestilling er en bil deal. Og skulle det skje igjen, ja da vet de det har skjedd før. Anonymkode: c8d77...6fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 Skrevet 8. mai 2025 Jeg ser heller ikke problemet med dette, det står jo at den er revurdert… Anonymkode: 5f0b3...70b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.