Gå til innhold

Finnes det noen oversikt over en pasients tid innlagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at det sto ett sted i journalen min at jeg hadde mange innleggelser med en varighet på over 50 uker sammenlagt. Lurer på om det finnes et sted i journalen der dette står oppsummert eller om vedkommende behandler utrolig nok har orket å regne ut dette selv?

Anonymkode: a8d21...d54

Fortsetter under...

Skrevet

Vet det i hvertfall er en oversikt på hvor mange innleggelser det har vært totalt da min behandler sa hvor mange akuttinnleggelser det hadde vært. Men hun sa ikke noe om nøyaktig hvor lenge jeg har vært der sammenlagt det har vært i et tidsperspektiv. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Vet det i hvertfall er en oversikt på hvor mange innleggelser det har vært totalt da min behandler sa hvor mange akuttinnleggelser det hadde vært. Men hun sa ikke noe om nøyaktig hvor lenge jeg har vært der sammenlagt det har vært i et tidsperspektiv. 

Hadde vært interessant å høre hvor mange innleggelser jeg har hatt også. Er det rart å spørre om? Jeg har mistet tellingen for lengst men hadde ikke forundret meg at det var over 60...

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde vært interessant å høre hvor mange innleggelser jeg har hatt også. Er det rart å spørre om? Jeg har mistet tellingen for lengst men hadde ikke forundret meg at det var over 60...

Det går sikkert an å spørre. Men alle sykehus bruker ikke samme journalsystem så om det er noe de kan se hos deg vet jeg ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...