AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Grunnen til at jeg spør er at det sto ett sted i journalen min at jeg hadde mange innleggelser med en varighet på over 50 uker sammenlagt. Lurer på om det finnes et sted i journalen der dette står oppsummert eller om vedkommende behandler utrolig nok har orket å regne ut dette selv? Anonymkode: a8d21...d54 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Vet det i hvertfall er en oversikt på hvor mange innleggelser det har vært totalt da min behandler sa hvor mange akuttinnleggelser det hadde vært. Men hun sa ikke noe om nøyaktig hvor lenge jeg har vært der sammenlagt det har vært i et tidsperspektiv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Glitter skrev (6 minutter siden): Vet det i hvertfall er en oversikt på hvor mange innleggelser det har vært totalt da min behandler sa hvor mange akuttinnleggelser det hadde vært. Men hun sa ikke noe om nøyaktig hvor lenge jeg har vært der sammenlagt det har vært i et tidsperspektiv. Hadde vært interessant å høre hvor mange innleggelser jeg har hatt også. Er det rart å spørre om? Jeg har mistet tellingen for lengst men hadde ikke forundret meg at det var over 60... Anonymkode: a8d21...d54 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde vært interessant å høre hvor mange innleggelser jeg har hatt også. Er det rart å spørre om? Jeg har mistet tellingen for lengst men hadde ikke forundret meg at det var over 60... Anonymkode: a8d21...d54 Det går sikkert an å spørre. Men alle sykehus bruker ikke samme journalsystem så om det er noe de kan se hos deg vet jeg ikke. 0 Siter
nachnoo Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Det er enkelt å telle antall innleggelser, og det er bare litt mer arbeid å grovt legge sammen antall måneder. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) Jeg mener å huske at i en helseregion jeg har bodd i, nummererte de hver innleggelse under innkomst. "Pas. kommer inn til sitt opphold nr. X pga. ..." - men det er nå lenge siden. Det er/var ikke vanlig i den regionen jeg bor i nå. I journalsystemet kan helsepersonell, slik jeg har forstått det, sortere på ulike dokumenter, så det bør være enkelt å sortere på epikriser eller innkomstnotat. Endret 10. mai av Eva Sofie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.