Zliten Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Psykiater ønsker å legge til noe til de 300mg Zoloft jeg går på. Får ikke bukt med den indre uroen. Det ble nevnt, fluanxol, Truxal, seroquel eller Remeron. Sistnevnte har gitt god effekt i kombinasjon før men mye vektøkning. Noen som har erfaringer med noen av disse? Kan Truxal gi virkning på angsten på dagtid dersom man tar det som kvelds dose for å bedre søvnen også? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Jeg fikk litt angsthjelp av veldig lav dose seroquell, men mer angst på høy dose. Truxal synes jeg er en dårlig og utdatert medisin som ga meg hangover og blodtrykksfall. Anonymkode: 23a53...6e6 0 Siter
Zliten Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fikk litt angsthjelp av veldig lav dose seroquell, men mer angst på høy dose. Truxal synes jeg er en dårlig og utdatert medisin som ga meg hangover og blodtrykksfall. Anonymkode: 23a53...6e6 Takk for svar tar du seroquel en gang i døgnet? Eller fordelt på flere doser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Zliten skrev (11 timer siden): Takk for svar tar du seroquel en gang i døgnet? Eller fordelt på flere doser. Jeg tar ikke seroquell lengre. Dette er erfaring langt tilbake i tid. Jeg tar ikke zoloft eller annen ssri lenger heller. Anonymkode: 23a53...6e6 0 Siter
nachnoo Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jeg har meget god erfaring med Fluaxol. Inntil 3mg/døgn 1 Siter
Zliten Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai nachnoo skrev (På 10.5.2025 den 15.47): Jeg har meget god erfaring med Fluaxol. Inntil 3mg/døgn Takk for svar! fluanxol virker som en medisin verdt å prøve. Jeg sliter med søvnen på Zoloft og skulle gjerne hatt noe som hjalp på det også. Vil Truxal være et bedre alternativ da? Eller vil den ikke hjelpe på angsten på dagtid men kun på søvn? Ser også at Truxal gir jevnt over litt mer bivirkninger. 0 Siter
nachnoo Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Det er en mulighet å ta Fluanxol morgen og ettermiddag og Truxal om kvelden. 0 Siter
Zliten Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai nachnoo skrev (19 minutter siden): Det er en mulighet å ta Fluanxol morgen og ettermiddag og Truxal om kvelden. Ok! Pleier fluanxol å være en grei medisin uten for mange bivirkninger i angst doser? 0 Siter
nachnoo Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Zliten skrev (Akkurat nå): Ok! Pleier fluanxol å være en grei medisin uten for mange bivirkninger i angst doser? Har gitt det til et betydelig antall personer uten at noen har nevnt bivirkninger 0 Siter
Zliten Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai nachnoo skrev (Akkurat nå): Har gitt det til et betydelig antall personer uten at noen har nevnt bivirkninger Takk for svar 😊 Da prøver jeg å fluanxol i kombinasjon med Zoloft og håper det får meg over kneika mpt angsten. 0 Siter
Zliten Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai nachnoo skrev (3 minutter siden): Har gitt det til et betydelig antall personer uten at noen har nevnt bivirkninger Kan jeg spørre om noe annet kjapt. Jeg trapper ned Lamictal og opplever kvalme, hodepine og litt depressive tanker hver gang jeg reduserer dosen. Sist nå fra 50 til 20 mg. Er det vanlig mon tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.