Gå til innhold

Tilleggs-medisin til Zoloft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykiater ønsker å legge til noe til de 300mg Zoloft jeg går på.

Får ikke bukt med den indre uroen.

Det ble nevnt, fluanxol, Truxal, seroquel eller Remeron. Sistnevnte har gitt god effekt i kombinasjon før men mye vektøkning. 
Noen som har erfaringer med noen av disse? 
Kan Truxal gi virkning på angsten på dagtid dersom man tar det som kvelds dose for å bedre søvnen også?

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk litt angsthjelp av veldig lav dose seroquell, men mer angst på høy dose. Truxal synes jeg er en dårlig og utdatert medisin som ga meg hangover og blodtrykksfall.

Anonymkode: 23a53...6e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk litt angsthjelp av veldig lav dose seroquell, men mer angst på høy dose. Truxal synes jeg er en dårlig og utdatert medisin som ga meg hangover og blodtrykksfall.

Takk for svar

tar du seroquel en gang i døgnet? Eller fordelt på flere doser. 

AnonymBruker
Skrevet
Zliten skrev (11 timer siden):

Takk for svar

tar du seroquel en gang i døgnet? Eller fordelt på flere doser. 

Jeg tar ikke seroquell lengre. Dette er erfaring langt tilbake i tid. Jeg tar ikke zoloft eller annen ssri lenger heller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...