AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Eller blir det feil? Noen som vet? Anonymkode: b8c7c...20f 0 Siter
frosken Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Eller blir det feil? Noen som vet? Anonymkode: b8c7c...20f Synes det er bedre å kalle det klyping enn selvskading. 0 Siter
Lady HM Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai En skade er en ødeleggelse av vev og/eller funksjoner - klyping er ikke selvskading. Man påfører seg riktignok smerte, så sånn sett så havner det nok i samme type-isj kategori, men still... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Lady HM skrev (8 minutter siden): En skade er en ødeleggelse av vev og/eller funksjoner - klyping er ikke selvskading. Man påfører seg riktignok smerte, så sånn sett så havner det nok i samme type-isj kategori, men still... Så hvis jeg får spørsmål fra helsepersonell om jeg selvskader så blir det riktige å svare nei? Anonymkode: b8c7c...20f 0 Siter
Lady HM Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvis jeg får spørsmål fra helsepersonell om jeg selvskader så blir det riktige å svare nei? Anonymkode: b8c7c...20f Ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Lady HM skrev (3 minutter siden): Ja. Okei. Greit å vite bare. Anonymkode: b8c7c...20f 0 Siter
frosken Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så hvis jeg får spørsmål fra helsepersonell om jeg selvskader så blir det riktige å svare nei? Anonymkode: b8c7c...20f Da kan du svare at du ikke direkte selvskader, men klyper deg selv. 0 Siter
Fionys Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jeg vil si at selvskading kan være klyping. Kommer an på årsaken til at du gjør det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Jeg selvskader med avføringsmidler. Tar så mye at det gjør skikkelig vondt. Selvskading må ikke synes. Ma selvskading når man lager seg smerter for å fjerne psykisk smerte. Men noen former er mer alvorlig enn andre. Klyping er selvskading, men ikke av den typen som gir langvarige arr, altså den "smarte" typen selvskading. Anonymkode: e292c...1a7 0 Siter
frosken Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg selvskader med avføringsmidler. Tar så mye at det gjør skikkelig vondt. Selvskading må ikke synes. Ma selvskading når man lager seg smerter for å fjerne psykisk smerte. Men noen former er mer alvorlig enn andre. Klyping er selvskading, men ikke av den typen som gir langvarige arr, altså den "smarte" typen selvskading. Anonymkode: e292c...1a7 Tar du avføringsmidler for å påføre deg selv smerte eller for «renselse» av kroppen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai frosken skrev (42 minutter siden): Tar du avføringsmidler for å påføre deg selv smerte eller for «renselse» av kroppen? For smerten. Anonymkode: e292c...1a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Ja, klyping er selvskading. Selvskading er å påføre seg selv fysisk smerte for å døyve den psykiske. Så hvis klyping er gjort i den hensikt, er det pr def selvskading. Anonymkode: 9ac6c...f83 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): For smerten. Anonymkode: e292c...1a7 Høres ikke sunt ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Worriesome Plenty 2 skrev (25 minutter siden): Høres ikke sunt ut. Det er det nok ikke. Men enda noe som hjelper på den psykiske smerten når den kommer. Er lenge siden jeg var i en slik periode nå. Anonymkode: e292c...1a7 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.