AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Har vondt i kroppen. Har fått påvist skader i rygg og nakke og har store smerter hver dag. Til den grad at jeg nesten ikke kan bøye meg uten store smerter. Legger meg i smerter, våkner i smerter. Fastlegen bare sier at sånn er det å være menneske. Etter dette begynte for noen år siden så skjønner jeg nå hvorfor folk tar selvmord. Og jeg skjønner hvorfor de fleste som tar selvmord er i 40-50års alderen. Når man får beskjed om at man må leve med en kronisk smertetilstand som gjør at man ikke en gang kan sitte i sofaen uten smerter. Før hadde jeg kun psykiske plager, men nå når jeg har dette i tilegg er det uutholdelig. Ser frem til å bli smertefri i himmelen. Anonymkode: bcca0...cc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Får du ikke noe hjelp til å takle smertene av fastlegen? Anonymkode: 4c6d5...b08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai 11 minutes ago, AnonymBruker said: Får du ikke noe hjelp til å takle smertene av fastlegen? Anonymkode: 4c6d5...b08 Nei det er ikke noe å gjøre med det. Det kan opereres, men ikke på meg visstnok. Anonymkode: bcca0...cc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er ikke noe å gjøre med det. Det kan opereres, men ikke på meg visstnok. Anonymkode: bcca0...cc8 Ikke smertestillende heller? Og hva med smertepoliklinikken eller smertekurs? (Har hørt det finnes?) Kan være du alt har forsøkt. Ellers vil jeg si at det er veldig leit å høre hvordan du har det, glemte skrive det i mitt første innlegg. Håper du har noen å snakke om det i det minste. Anonymkode: 4c6d5...b08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Man blir også vant til smerter, man lærer seg å fokusere på annet. Anonymkode: 8ab02...d2b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Synes også det virker rart at det ikke er noe å gjøre. Min mann har også kroniske smerter, men han får i det minste oppfølging med smertestillende og smertepoliklinikk. Hva med manuellterapeut? Anonymkode: 0e0d2...2d0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Velkommen lenge etter mange andre. Ofte må en oppleve tøffe ting selv for å forstå hvor vanskelig det kan være for andre. Ang selvmord f eks. Anonymkode: 6c4c7...50a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Føler med deg. Jeg har hatt kronisk smerte i mange år ,fått behandling ved smerteklinikk ,så noe bedre enn det var, men langt fra smerte-fri. Det som hjelper meg og mange best er trening og fysisk aktivitet Anonymkode: a4b31...752 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.