AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Noen som bruker det her? Blir man sedert av Zeldox slik som ved eksempelvis Zyprexa og Quetiapin? Anonymkode: 11c6d...f06 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mener jeg husker jeg fikk på det og gikk ned en masse kilo, men det var svakt antipsykotisk effekt. Anonymkode: ddccb...ea4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener jeg husker jeg fikk på det og gikk ned en masse kilo, men det var svakt antipsykotisk effekt. Anonymkode: ddccb...ea4 Det var ikke spørsmålet. Anonymkode: 11c6d...f06 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var ikke spørsmålet. Anonymkode: 11c6d...f06 Man blir ikke døsig nei. Men man kan få somnolens. Plutselig søvn. Det fikk jeg. Måtte plutselig sove. Så det ble vanskelig å holde døgnrytme. Anonymkode: ddccb...ea4 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Man blir mindre sedert enn med olanzapin og quetiapin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.