Gå til innhold

Hva er rarheten? Hvem skal jeg høre på?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

denne rarheten min, psykiateren sa det var depersonalisering mens sykepleieren sier det er angst. hvem har rett? Personlig kjennes det ikke ut som angst for det har jeg jo og, det kjennes annerledes ut. mannen sier at det er nok pga medisinene jeg tar, kan det være det da? har hatt det så lenge og nå er det der omtrent daglig. det føles jo både fysisk og psykisk. Er det vanlig? 

Fortsetter under...

Skrevet

Det skyldes sykdommen din, og du bør høre på psykiateren din.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er vanlig for deg, og du bør tenke på at OK, nå er det slik jeg er og jeg får gjøre det beste ut av det.

Anonymkode: 24ddc...9fe

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (10 minutter siden):

ok. skal høre på han. det er bare plagsomt. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker at det er vanlig for deg, og du bør tenke på at OK, nå er det slik jeg er og jeg får gjøre det beste ut av det.

Anonymkode: 24ddc...9fe

Ja prøver å gjøre det beste ut av det, var ute hos mine foreldre en dag og da var alt så uvirkelig. var som om jeg ikke var der men jeg satt der jo, måtte røyke i ett sett. 

Skrevet

Du skal selvsagt høre på psykiateren din. Han er spesialisten på deg. Han har kjent deg lenge. Han møter deg i RL.

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Du skal selvsagt høre på psykiateren din. Han er spesialisten på deg. Han har kjent deg lenge. Han møter deg i RL.

Men er det rart hun fortsetter å stille spørsmål her inne, da? Du og mange andre er jo med på å svare henne, gang på gang. 

Anonymkode: f0b0c...817

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (8 minutter siden):

Ok. Det er forstått. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men er det rart hun fortsetter å stille spørsmål her inne, da? Du og mange andre er jo med på å svare henne, gang på gang. 

Hva er rart med det? Mange av oss søker vel tilleggsinformasjon på nett om all verdens temaer, de færreste forholder seg kun til ekspertens utsagn. I tillegg har man sjelden ubegrenset tilgang til helsepersonell. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (8 minutter siden):

Hva er rart med det? Mange av oss søker vel tilleggsinformasjon på nett om all verdens temaer, de færreste forholder seg kun til ekspertens utsagn. I tillegg har man sjelden ubegrenset tilgang til helsepersonell. 

Hun stiller de samme spørsmålene, gang på gang på gang. Hvilken nytteverdi har det for henne å få de samme svarene gang på gang på gang? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun stiller de samme spørsmålene, gang på gang på gang. Hvilken nytteverdi har det for henne å få de samme svarene gang på gang på gang? 

For meg ser det ut som hun nyttiggjør seg svarene godt. Fortsetter å ta faste medisiner som hun har blitt anbefalt og lever hverdagslivet som best hun kan. Ikke noe rart at man av og til søker støtte her inne. Det er for øvrig du som påstår at det er de samme spørsmålene som stilles, - etter min oppfatning er det en overdrivelse fra din side. 

Hvilken nytteverdi har du av å stille spørsmål her inne?

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (7 minutter siden):

For meg ser det ut som hun nyttiggjør seg svarene godt. Fortsetter å ta faste medisiner som hun har blitt anbefalt og lever hverdagslivet som best hun kan. Ikke noe rart at man av og til søker støtte her inne. Det er for øvrig du som påstår at det er de samme spørsmålene som stilles, - etter min oppfatning er det en overdrivelse fra din side. 

Hvilken nytteverdi har du av å stille spørsmål her inne?

Ok. Mottatt 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen lover eller forskrifter som forbyr noen å stille de samme spørsmålene gang på gang.

Annonse

AnonymBruker
Skrevet

Hør på psykiateren. Den sykepleieren sier så mye rart.

Anonymkode: 4778a...475

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (16 timer siden):

Hvilken sykdom gir det?

Kan ikke angst også gi depersonalisering ?

Anonymkode: 00e36...aa8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...