Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Glitter
Skrevet

Går på Leponex. I dag tok jeg ny diff (husker ikke hva det fulle ordet er, alle kaller det bare for diff. 

Jeg hadde litt forhøyet diff. Ikke mer enn 10,2 og 4-10 er jo referanse. Så de spurte meg om jeg har vært syk eller hatt noen infeksjon eller noe. Sykepleieren sa hun skulle snakke med legen som har meg, men at jeg ikke skulle bekymre meg. 

Men siden jeg ikke har vært syk eller hatt infeksjon hvorfor er den da forhøyet? Kan det ha en annen forklaring? 

Jeg hadde verken spist eller drukket da de tok prøvene. Kan dehydrering gjøre at blodet blir mer konsentrert slik at prøven gikk litt opp? 

Kan det at jeg glemte å ta Leponex I går kveld ha noe å si? Turte ikke si at jeg ikke hadde tatt Leponex. 

@nachnoo @ISW Andre?

nachnoo
Skrevet

10,0 vs 10,2 er så lite at det er innenfor målefeil og naturlig svingning. Absolutt intet å bry seg om.

Dessuten er det bare bra om hvite blodlegemer (LPK) er høy. Det er når den blir for lav (pga Leponex) at alarmen går.

Glitter
Skrevet
nachnoo skrev (55 minutter siden):

10,0 vs 10,2 er så lite at det er innenfor målefeil og naturlig svingning. Absolutt intet å bry seg om.

Dessuten er det bare bra om hvite blodlegemer (LPK) er høy. Det er når den blir for lav (pga Leponex) at alarmen går.

Skjønner. Takk, da skal jeg ikke tenke mer på den saken. :)

Jeg er så og si aldri fysisk syk så er ikke derfor i hvert fall. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...