AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:24 Skrevet onsdag kl 16:24 Hun sorterer dårlig med søppel. Jeg har opptil 3 ganger sagt at hun må sortere bedre, det skjer ikke. Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall. Jeg åpnet to a posene igår og sjekket, masse som ikke skal være der. Hun lovet nå å gjøre det bedre og var ydmyk. Hva burde jeg gjøre? Hilsen frustrert og oppgitt huseier. Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:28 Skrevet onsdag kl 16:28 Kaster også yoghurtbeger i rest. Kaste bort masse rent vann på å gjøre beger rent gjør jeg ikke. Hadde følt du invaderte mitt privatliv når du åpnet min søppel, så hadde blitt redd for hva mer du kunne funnet på å flyttet. Anonymkode: 5f7d3...2ec 1 Siter
Osten Skrevet onsdag kl 16:32 Skrevet onsdag kl 16:32 Åpner du virkelig leieboeren din sine søppelposer? Er du utleieren fra helvete? 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet onsdag kl 16:35 Skrevet onsdag kl 16:35 Det er ta som er trollet her. Grave i Andreas søppel er mangel på folkeskikk.. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:48 Skrevet onsdag kl 16:48 Sett fra deg ølflaska og pust dypt. Finn noe mer konstruktivt å bruke livet ditt på enn å gjennom andres søppel. Anonymkode: a6b77...628 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet onsdag kl 17:08 Skrevet onsdag kl 17:08 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hun sorterer dårlig med søppel. Jeg har opptil 3 ganger sagt at hun må sortere bedre, det skjer ikke. Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall. Jeg åpnet to a posene igår og sjekket, masse som ikke skal være der. Hun lovet nå å gjøre det bedre og var ydmyk. Hva burde jeg gjøre? Hilsen frustrert og oppgitt huseier. Anonymkode: 7f22c...41d Det kan hende at det ikke var hun som kastet det der. Fikk hjelp av en vennine til å vaske litt her og vi hadde ikke mer poser. 😃 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet onsdag kl 17:09 Skrevet onsdag kl 17:09 snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå): Det kan hende at det ikke var hun som kastet det der. Fikk hjelp av en vennine til å vaske litt her og vi hadde ikke mer poser. 😃 Er du sint fordi du ikke har lov å parkere her. Du er jo allerede blitt fortalt at det støyer for mye, og du har heller ikke lov. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet onsdag kl 17:10 Skrevet onsdag kl 17:10 Worriesome Plenty 2 skrev (35 minutter siden): Det er ta som er trollet her. Grave i Andreas søppel er mangel på folkeskikk.. Helt enig! 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet onsdag kl 17:12 Skrevet onsdag kl 17:12 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hun sorterer dårlig med søppel. Jeg har opptil 3 ganger sagt at hun må sortere bedre, det skjer ikke. Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall. Jeg åpnet to a posene igår og sjekket, masse som ikke skal være der. Hun lovet nå å gjøre det bedre og var ydmyk. Hva burde jeg gjøre? Hilsen frustrert og oppgitt huseier. Anonymkode: 7f22c...41d Hvis du vil kan jeg kaste den ene på dynga, men har ikke mulighet før neste uke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:18 Skrevet onsdag kl 17:18 snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden): Hvis du vil kan jeg kaste den ene på dynga, men har ikke mulighet før neste uke. Du vet du svarer deg selv? Anonymkode: 5f7d3...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:33 Skrevet onsdag kl 17:33 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du vet du svarer deg selv? Anonymkode: 5f7d3...2ec Det var ikke meg nei. Jeg er ts, men jeg går på ser nå jevnlig hva hun hiver. Man kan også se gjennom posen. Her forleden var det også en brus boks i avfall, det skal ikke oppi der. Føler ikke jeg er hard mot henne Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:34 Skrevet onsdag kl 17:34 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du vet du svarer deg selv? Anonymkode: 5f7d3...2ec Skjønte nå. Ser hun svarer seg selv men forstår ikke innleggene hennes Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
slabbedask Skrevet onsdag kl 17:38 Skrevet onsdag kl 17:38 28 minutes ago, snusmumeriken96 said: Er du sint fordi du ikke har lov å parkere her. Du er jo allerede blitt fortalt at det støyer for mye, og du har heller ikke lov. At det var? 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet onsdag kl 18:04 Skrevet onsdag kl 18:04 slabbedask skrev (25 minutter siden): At det var? Anner ikke, hehe. Enten er jeg paranoid eller hva? Men bryr meg ikke. Har fresha opp leiligheren min her og det mått bare ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:20 Skrevet onsdag kl 20:20 snusmumeriken96 skrev (2 timer siden): Anner ikke, hehe. Enten er jeg paranoid eller hva? Men bryr meg ikke. Har fresha opp leiligheren min her og det mått bare ut. Rusa? Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:23 Skrevet onsdag kl 20:23 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall Anonymkode: 7f22c...41d Tror du har falt for en "resirkulering/gjenvinnings" løgn. Takk for at dere ødelegger Riket forøvrig, alle fattige nordmenn som står i matkø, fordi du skal redde kloden gjennom politikken du stemmer for og delegerere samfunnets ressurser til, for du tjener jo bra så det er viktig for de å "redde kloden". hvem bryr seg om kostnadene som dine landsmenn inkludert fattige/svarte. Mange nordmenn er ikke så privilegerte at vi har råd til dette våset. Hele klima-fanatiker-gjengen er landssvikere imo, nåtidens tyskere Anonymkode: 7ea48...0f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:25 Skrevet onsdag kl 20:25 manglet noen ord: kostnadene som dine landsmenn inkludert fattige/svarte må dekke. Anonymkode: 7ea48...0f0 0 Siter
Everybody Skrevet onsdag kl 20:33 Skrevet onsdag kl 20:33 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): manglet noen ord: kostnadene som dine landsmenn inkludert fattige/svarte må dekke. Anonymkode: 7ea48...0f0 Fattige/svarte? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:02 Skrevet onsdag kl 21:02 Everybody skrev (11 minutter siden): Fattige/svarte? https://www.imdi.no/tall-og-fakta/tall-om-integreringen-i-norge/hvordan-gar-det-med-integreringen-i-norge-status-og-utviklingstrekk-i-2024/okonomi-og-levekar/ klikk på vedvarende fattigdom, og du vil du se at innvandrere dominerer, og særlig de med mørk hudfarge. så privilegert politikk, som rammer de fattigste, rammer de med mørk hudfarge mye hardere enn det rammer hvite nordmenn. Jeg trekker det frem spesifikt, fordi det ofte er de samme privilegerte folkene, som "redder" kloden fra klimaendringer samtidig som de er "Imot rasisme". Men at politikken deres rammer mørkhudede hardest, og sender dem i matkø, det "merker de ikke" fra sine privilegerte livssituasjoner. Privilegert politikk = rasisme. Det er ingen diskusjon engang. Og greit nok, men da bør en stå for det, og si det rett ut, ikke bare late som ingenting, Ofrene for politikken er der selv om en selv lukker øynene og later som ingenting/sier fine fraser. Det endrer null. De som er for denne politikken, må enten stå for rasisme, eller endre politikk. Det er de to valgene en har, om en skal være ærlig. Men enda ikke møtt en eneste en av disse klimafanatikerne som vil faktisk stå for konsekvensene av politikken sin... bare fine fraser alltid. INGEN RASISTER I MINE GATER. Anonymkode: 7ea48...0f0 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet onsdag kl 21:38 Skrevet onsdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rusa? Anonymkode: 7f22c...41d Nei, overhodet ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.