Gå til innhold

Lei denne damen dom leier og kaster feil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sorterer dårlig med søppel. Jeg har opptil 3 ganger sagt at hun må sortere bedre, det skjer ikke. Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall. Jeg åpnet to a posene igår og sjekket, masse som ikke skal være der. Hun lovet nå å gjøre det bedre og var ydmyk. Hva burde jeg gjøre? Hilsen frustrert og oppgitt huseier. 

Anonymkode: 7f22c...41d

Fortsetter under...

Skrevet

Kaster også yoghurtbeger i rest. Kaste bort masse rent vann på å gjøre beger rent gjør jeg ikke. 

Hadde følt du invaderte mitt privatliv når du åpnet min søppel, så hadde blitt redd for hva mer du kunne funnet på å flyttet.

Anonymkode: 5f7d3...2ec

Skrevet

Åpner du virkelig leieboeren din sine søppelposer? Er du utleieren fra helvete? 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Det er ta som er trollet her. Grave i Andreas søppel er mangel på folkeskikk..

Skrevet

Sett fra deg ølflaska og pust dypt. Finn noe mer konstruktivt å bruke livet ditt på enn å gjennom andres søppel.

Anonymkode: a6b77...628

snusmumeriken96
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hun sorterer dårlig med søppel. Jeg har opptil 3 ganger sagt at hun må sortere bedre, det skjer ikke. Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall. Jeg åpnet to a posene igår og sjekket, masse som ikke skal være der. Hun lovet nå å gjøre det bedre og var ydmyk. Hva burde jeg gjøre? Hilsen frustrert og oppgitt huseier. 

Det kan hende at det ikke var hun som kastet det der. Fikk hjelp av en vennine til å vaske litt her og vi hadde ikke mer poser. 😃

Annonse

snusmumeriken96
Skrevet
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Det kan hende at det ikke var hun som kastet det der. Fikk hjelp av en vennine til å vaske litt her og vi hadde ikke mer poser. 😃

Er du sint fordi du ikke har lov å parkere her. Du er jo allerede blitt fortalt at det støyer for mye, og du har heller ikke lov. 

snusmumeriken96
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (35 minutter siden):

Det er ta som er trollet her. Grave i Andreas søppel er mangel på folkeskikk..

Helt enig!

snusmumeriken96
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvis du vil kan jeg kaste den ene på dynga, men har ikke mulighet før neste uke.

Skrevet
snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden):

Hvis du vil kan jeg kaste den ene på dynga, men har ikke mulighet før neste uke.

Du vet du svarer deg selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det var ikke meg nei. Jeg er ts, men jeg går på ser nå jevnlig hva hun hiver. Man kan også se gjennom posen. Her forleden var det også en brus boks i avfall, det skal ikke oppi der. Føler ikke jeg er hard mot henne

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skjønte nå. Ser hun svarer seg selv men forstår ikke innleggene hennes 

Skrevet
28 minutes ago, snusmumeriken96 said:

Er du sint fordi du ikke har lov å parkere her. Du er jo allerede blitt fortalt at det støyer for mye, og du har heller ikke lov. 

At det var?

Annonse

snusmumeriken96
Skrevet
slabbedask skrev (25 minutter siden):

At det var?

Anner ikke, hehe. Enten er jeg paranoid eller hva?

Men bryr meg ikke. Har fresha opp leiligheren min her og det mått bare ut.

Skrevet
snusmumeriken96 skrev (2 timer siden):

Anner ikke, hehe. Enten er jeg paranoid eller hva?

Men bryr meg ikke. Har fresha opp leiligheren min her og det mått bare ut.

Rusa? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall

Tror du har falt for en "resirkulering/gjenvinnings" løgn. 

Takk for at dere ødelegger Riket forøvrig, alle fattige nordmenn som står i matkø, fordi du skal redde kloden gjennom politikken du stemmer for og delegerere samfunnets ressurser til, for du tjener jo bra så det er viktig for de å "redde kloden". hvem bryr seg om kostnadene som dine landsmenn inkludert fattige/svarte. Mange nordmenn er ikke så privilegerte at vi har råd til dette våset.

Hele klima-fanatiker-gjengen er landssvikere imo, nåtidens tyskere

Anonymkode: 7ea48...0f0

Skrevet

manglet noen ord:

kostnadene som dine landsmenn inkludert fattige/svarte må dekke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

manglet noen ord:

kostnadene som dine landsmenn inkludert fattige/svarte må dekke.

Fattige/svarte?

Skrevet
Everybody skrev (11 minutter siden):

Fattige/svarte?

https://www.imdi.no/tall-og-fakta/tall-om-integreringen-i-norge/hvordan-gar-det-med-integreringen-i-norge-status-og-utviklingstrekk-i-2024/okonomi-og-levekar/

klikk på vedvarende fattigdom, og du vil du se at innvandrere dominerer, og særlig de med mørk hudfarge.

så privilegert politikk, som rammer de fattigste, rammer de med mørk hudfarge mye hardere enn det rammer hvite nordmenn.

Jeg trekker det frem spesifikt, fordi det ofte er de samme privilegerte folkene, som "redder" kloden fra klimaendringer samtidig som de er "Imot rasisme". Men at politikken deres rammer mørkhudede hardest, og sender dem i matkø, det "merker de ikke" fra sine privilegerte livssituasjoner.

Privilegert politikk = rasisme. Det er ingen diskusjon engang.

Og greit nok, men da bør en stå for det, og si det rett ut, ikke bare late som ingenting, Ofrene for politikken er der selv om en selv lukker øynene og later som ingenting/sier fine fraser. Det endrer null.

De som er for denne politikken, må enten stå for rasisme, eller endre politikk. Det er de to valgene en har, om en skal være ærlig. Men enda ikke møtt en eneste en av disse klimafanatikerne som vil faktisk stå for konsekvensene av politikken sin... bare fine fraser alltid.

INGEN RASISTER I MINE GATER.

snusmumeriken96
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rusa? 

Nei, overhodet ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...