Gå til innhold

Har du opplevd at lege, psykolog osv har ledd av noe du har fortalt som for deg var et problem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener ledd ikke som i ondskapsfull latter, men at de ler "hjertelig" av det du fortalte som for deg var et problem. Opplevde dette av fastlegen. Vi har et veldig bra forhold og jeg stoler på fastlegen som jeg tror vil meg godt. Men ble jo veldig usikker når fastlegen begynte å skikkelig få Latteranfall av det jeg sa og følte jo ikke akkurat at fastlegen tok det jeg sa på alvor... 

Flere som har opplevd sånt? 

Anonymkode: eda4d...4c0

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, vi har ledd mange ganger der det var naturlig å le, og da har vi ledd begge to. 

Noen ganger begynner man å le i upassende situasjoner. Som han programlederen som fikk lattersnfall ut av dimensjoner. Det var et talkshow hvor dagens gjester hadde en tilstand som fikk stemmen til å høre skikkelig rar ut. Så med en gang en av de snakket så fikk han latterkikk og han unnskyldte seg, men så snart de snakket så brast han i vill latter igjen. Han fikk faktisk sparken. 

Poenget mitt er at det kan ha vært meget ufrivillig at behandler lo, men det kan skje den beste og det er ikke du som har sagt noe feil. Noen ler jo til og med i begravelser. 

Skrevet

Min forrige fastlege hadde det med å le mye. Tok det ikke så tungt siden jeg regnet med at det bare var hans uttrykksform. Syntes det var litt koselig også, jeg. En lege med godt humør, liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

De ler fordi hodet du har så mye hormoner i kroppen også er du stimulert- da smitter det over til legen den. 

Anonymkode: 68425...196

Skrevet

Noen personer inkl. pasienter har den evnen at de kan fortelle om tragiske ting på en svært morsom måte. Mitt inntrykk er at disse forstår at når andre ler/trekker på smilebåndet så er det ikke uttrykk for at de ikke tar det som blir sagt på alvor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...