Gå til innhold

Er jeg egentlig en drittsekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Hva er forskjellen på en "trussel" og en trussel?

Hehe, tror nok ikke du blir klokere av svaret jeg kommer med nå: «trussel» = indirekte, trussel = direkte

Anonymkode: 03c42...a56

Fortsetter under...

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, tror nok ikke du blir klokere av svaret jeg kommer med nå: «trussel» = indirekte, trussel = direkte

Har du noen eksempler på indirekte trusler?

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (52 minutter siden):

Hvordan skal ISW kunne forholde seg til dette når du skriver som anonym og ikke utdyper hvilket innlegg det var snakk om?

Personlig synes jeg at alle disse "He said, she said"-innleggene heller bør tas på privat melding enn i offentlig forum.

Ser den. Overskriften til ISW «Er jeg egentlig en drittsekk?» - det svarte jeg klart og tydelig på. Å utdype mer i denne tråden på et offentlig forum, som du skriver, har vel ingen almen interesse. Det får evt skje på PM.

Ellers er jeg enig i at sånne type meldinger/innlegg bør tas PM. Det burde også ISW blitt gjort oppmerksom på. Hun/han søker positiv feedback med sånn type innlegg.

Vhanja skrev (53 minutter siden):

Hvordan skal ISW kunne forholde seg til dette når du skriver som anonym og ikke utdyper hvilket innlegg det var snakk om?

Personlig synes jeg at alle disse "He said, she said"-innleggene heller bør tas på privat melding enn i offentlig forum.

Vhanja skrev (52 minutter siden):

psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ser den. Overskriften til ISW «Er jeg egentlig en drittsekk?» - det svarte jeg klart og tydelig på. Å utdype mer i denne tråden på et offentlig forum, som du skriver, har vel ingen almen interesse.

Nå synes jeg du undervurderer læringsverdien i godt utført hat- og trollehåndverk.

Endret av psykedeliker
AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Nå synes jeg du undervurderer læringsverdien i godt utført hat- og trollehåndverk.

😂

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (35 minutter siden):

Har du noen eksempler på indirekte trusler?

Det tror jeg du har utmerket peiling på selv😉

Annonse

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig viste du at majoriteten av de faste brukerne på DOL kom til å skrive akkurat det de skrev. At du ikke er en drittsekk, men snill og grei osv. Hadde noen skrevet noe annet hadde de fått så øra flagret av de samme brukerne. 

Jeg viste heller ikke hvem du siktet til før du outet vedkommende, noe jeg ikke synes var greit.

Min oppfatning av deg er at du tidligere kunne være arrogant og noen ganger usaklig i dine innlegg, feks. kunne du be folk ta seg en bolle. 
Hvis du ikke tar det ille opp så virker du mer voksen og reflektert i dine svar nå og lar deg ikke så lett rive med på usakeligheter. 

Anonymkode: c36bf...16f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min oppfatning av deg er at du tidligere kunne være arrogant og noen ganger usaklig i dine innlegg, feks. kunne du be folk ta seg en bolle. 
Hvis du ikke tar det ille opp så virker du mer voksen og reflektert i dine svar nå og lar deg ikke så lett rive med på usakeligheter. 

Dette er min oppfatning også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Egentlig viste du at majoriteten av de faste brukerne på DOL kom til å skrive akkurat det de skrev. At du ikke er en drittsekk, men snill og grei osv. Hadde noen skrevet noe annet hadde de fått så øra flagret av de samme brukerne. 

Jeg viste heller ikke hvem du siktet til før du outet vedkommende, noe jeg ikke synes var greit.

Anonymkode: c36bf...16f

Det var hun som outet seg selv. 

Anonymkode: c6346...f87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå er vi flere som ikke forstod det før isw sa det. Så nei, da må man nok ha mer kjennskap. Alle som er her inne har ikke det.

Anonymkode: 2e389...a1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstod ikke hvem det var han skrev om.

Anonymkode: 3a5c3...6a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...