Gå til innhold

Anbefalte innlegg

cathlin
Skrevet
ISW skrev (35 minutter siden):

Jeg tåler fint motargumenter. Jeg diskuterer gjerne sak. Det jeg som sagt er litt allergisk mot er holdninger av typen «ikke tro du er noe, da er du en selvgod drittsekk». Eller som Nachnoo kaller det; janteraseri. 

Med det sagt: Denne tråden utartet seg. Jeg har fått svar nå, og beklagelse. @Admin kan gjerne slette den i og med at den ble til brukerdebatt.

Det var vel du som la opp til brukerdebatt. 

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (58 minutter siden):

Jeg tåler fint motargumenter. Jeg diskuterer gjerne sak. Det jeg som sagt er litt allergisk mot er holdninger av typen «ikke tro du er noe, da er du en selvgod drittsekk». Eller som Nachnoo kaller det; janteraseri. 

Med det sagt: Denne tråden utartet seg. Jeg har fått svar nå, og beklagelse. @Admin kan gjerne slette den i og med at den ble til brukerdebatt.

Synes faktisk at @cathlinfortjener en beklagelse fra deg for å bli outet. Som flere skriver vi viste ikke at det var henne du mente. Denne diskusjonen hadde passet bedre på PM.

Anonymkode: c36bf...16f

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
ISW skrev (1 time siden):

Jeg har alltid følt at du er litt hårsår. For mange år siden kom jeg med en  kommentar til deg som lød omtrent slik : Vis at du har baller ! Jeg mener det fortsatt. Når du lager en slik tråd, så viser du fortsatt at du er for hårsår. Kan også tolkes som at du tar deg selv litt for høytidelig. 

Du som har vært så lenge på dol, vet jeg jo vi får litt krasse kommentarer innimellom. Er jo ikke bare du som opplever det. 

Endret av Nicklusheletida
.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...