Gå til innhold

Er de som sliter psykisk dumme ifølge helsepersonell?

Anbefalte innlegg

Skrevet
psykedeliker skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du dette? Er du tankeleser?

Må man være tankeleser for å vite det?

Fortsetter under...

Skrevet
Everybody skrev (3 minutter siden):

Må man være tankeleser for å vite det?

Hvordan kan du ellers vite det?

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (15 timer siden):

Med en gang helsepersonell kommer inn på sykehuset føler de seg overlegne pasientene og ser ned på dem. Det er den brutale sannheten.

Aldri opplevd. 

Dog  butikkansatte når noen bruker rullestol, det er ett trist åsyn.

Anonymkode: eeba6...c4a

Skrevet
4 hours ago, psykedeliker said:

Hvorfor sier du ikke bare rett ut at det de gjør er uprofesjonelt, og at du ikke vil høre slikt prat på din arbeidsplass?

Digger det, men mest sannsynlig vil det backfire fordi de fleste er hårsåre for bemerkninger på oppførselen og vanene sine. krøll9 må balansere etikk og politisk spill på arbeidsplassen sin varsomt for å ikke bli oppfattet som pertentlig og et mål selv.

Anonymkode: 40f77...0cd

Skrevet

Er det forøvrig noen som har opplevd at sykepleier som kjenner deg igjen fra forrige innleggelse himler med øynene når de ser deg på avdelingen igjen?

Anonymkode: 40f77...0cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jøss. Tenkte ikke en gang over noen kunne tolke det dithen. Hvis man som helsepersonell ikke skal gå lov å avreagere ender vi med traumer og blir pasienter.

Anonymkode: eeba6...c4a

Ja, nettopp - det er derfor personell må ha kollegastøtte fremfor at det skal gå utover pasientene. Jeg forklarte meg kanskje uklart?

Jeg har opplevd at en pleieassistent på psykiatrisk lot sin frustrasjon gå utover meg. Lite profesjonelt, og utrivelig for oss begge.

Det samme systemet eksisterer i andre situasjoner hvor vi jobber med mennesker. Flere eksempler er nevnt her i tråden allerede.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...