Gå til innhold

Efexor nedtrappings spm. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i samråd med lege og psykolog kommet fram til at jeg skal ned fra 150mg til 75mg grunnet søvnen. Har nå trappet ned til 112.5mg over de 9 siste dagene og søvnen har blitt enda verre, sovner lett p.g.a imovane, men våkner etter 3 timer. Er dette vanlig ved nedtrapping? Har til og med ikke duppet av på dagtid, men heller trent eller gjort andre hyggelige aktiviteter, så har det ganske bra psykisk bortsett fra at jeg er trøtt. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Det er slik jeg er med imovane. Så helt normalt her. 

Lær deg meditasjon. Ligge i sengen og meditere gir mye hvile. Da går pulsen ned og det er da lettere å sovne igjen. Hvis ikke har man fått hvilt seg hele natten.

Anonymkode: 23cf8...d6e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...