AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Er i gang med Zoloft på den 8. uka. Begynte med 25 mg og økte etter 14 dager til 50 mg etter avtale med legen. Føler bedring på humør og OCD, men ikke så mye på panikk. Mulig jeg må øke dosen. Noen med erfaring ift panikk følelse? Som en bivirkning har jeg problemer med å få sove. Vil dette bli bedre? Noen som har kjent på dette, eller som bruker en tilleggsmedisin for søvn? Anonymkode: 0ec71...8fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Tar den om morgenen. Bedre å ta den på kvelden? Trodde det kunne gjøre det verre mht søvn? Tanker om neste steg, 75 mg, men hadde håpet at dette med innsovning ville ha gått seg til nå, og er redd for å gjøre den delen verre… Anonymkode: 0ec71...8fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Å ta om morgenen er best for søvnen. Du må nok opp i dose 50mg er en liten dose. Jeg gikk på 4 ganger høyere dose. Den bivirkning jeg kjente mest var lavere og dårligere sexlyst/evne. Gikk på de i 17 år. Men jeg sluttet da jeg har en annen diagnose enn deg. Anonymkode: cef28...a3a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Ok. Var søvnproblemer også en greie, eller blir det bedre etter hvert? Kan Mianserin hjelpe mon tro? Er redd for å ende opp med mange bivirkninger, men sove må jeg. Anonymkode: 0ec71...8fe 0 Siter
nachnoo Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tar den om morgenen. Bedre å ta den på kvelden? Nei, best om morgenen om du har fått søvnproblemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.