Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i gang med Zoloft på den 8. uka. Begynte med 25 mg og økte etter 14 dager til 50 mg etter avtale med legen. Føler bedring på humør og OCD, men ikke så mye på panikk. Mulig jeg må øke dosen. Noen med erfaring ift panikk følelse? Som en bivirkning har jeg problemer med å få sove. Vil dette bli bedre? Noen som har kjent på dette, eller som bruker en tilleggsmedisin for søvn?

Anonymkode: 0ec71...8fe

nachnoo
Skrevet

Tar du den om morgenen?

ja, sannsynligvis må du øke. 

AnonymBruker
Skrevet

Tar den om morgenen. Bedre å ta den på kvelden? Trodde det kunne gjøre det verre mht søvn?

Tanker om neste steg, 75 mg, men hadde håpet at dette med innsovning ville ha gått seg til nå, og er redd for å gjøre den delen verre…

AnonymBruker
Skrevet

Å ta om morgenen er best for søvnen. Du må nok opp i dose 50mg er en liten dose. Jeg gikk på 4 ganger høyere dose. Den bivirkning jeg kjente mest var lavere og dårligere sexlyst/evne. Gikk på de i 17 år. Men jeg sluttet da jeg har en annen diagnose enn deg.

Anonymkode: cef28...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Var søvnproblemer også en greie, eller blir det bedre etter hvert? Kan Mianserin hjelpe mon tro? Er redd for å ende opp med mange bivirkninger, men sove må jeg.

nachnoo
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tar den om morgenen. Bedre å ta den på kvelden?

Nei, best om morgenen om du har fått søvnproblemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...