AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Noen som har erfaring med det å søke om revurdering av diagnose? Hvor vanskelig/lett er det å få innvilget? Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Har du ikke akkurat en tråd om dette gående? Anonymkode: 05437...c07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du ikke akkurat en tråd om dette gående? Anonymkode: 05437...c07 Jo, beklager om det ble feil å opprette en ny? Jeg bare tenkte det var best å opprette en egen tråd med spørsmålet om hvor lett/vanskelig det er å få revurdering fordi det spørsmålet druknet litt i alle de andre spørsmålene i den andre tråden samt at den andre tråden egentlig handler mest om jeg burde be om revurdering eller ikke... Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden det er lett, jeg fikk det når jeg ville men fikk samme diagnose som jeg har + gad da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): det er lett, jeg fikk det når jeg ville men fikk samme diagnose som jeg har + gad da. Tok utredningen lang tid? Leste behandler tidligere journal? Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok utredningen lang tid? Leste behandler tidligere journal? Anonymkode: 3c9c4...a8c Tok bare noen tester og det var fort gjort, det var fact som har kjent meg siden 2014. Tror ikke de leste i gamle journaler, det var de testene som avgjorde det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Tok bare noen tester og det var fort gjort, det var fact som har kjent meg siden 2014. Tror ikke de leste i gamle journaler, det var de testene som avgjorde det. Skjønner. Kommer sikkert litt an på hvilken diagnose det gjelder da også. For meg er spørsmålet om jeg har asperger eller ikke. Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner. Kommer sikkert litt an på hvilken diagnose det gjelder da også. For meg er spørsmålet om jeg har asperger eller ikke. Anonymkode: 3c9c4...a8c ok. Da må du jo ta de testene som gjelder for det, tror det er fort gjort i grunn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): ok. Da må du jo ta de testene som gjelder for det, tror det er fort gjort i grunn. Det hadde vært veldig greit i så fall, spesielt mtp at det er lang reisetid. Har ikke helt bestemt meg ennå da. Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hadde vært veldig greit i så fall, spesielt mtp at det er lang reisetid. Har ikke helt bestemt meg ennå da. Anonymkode: 3c9c4...a8c bare hopp i det hvis du er usikker, bedre å være på den sikre siden og ikke ha autisme hvis du ikke har det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden stjernestøv skrev (11 minutter siden): bare hopp i det hvis du er usikker, bedre å være på den sikre siden og ikke ha autisme hvis du ikke har det. Ja, jeg vurderer sterkt å be om revurdering. For det er noe jeg grubler mye på og som opptar mye tid. Hadde vært fint med ett endelig svar. Hvis ny utredning også viser at jeg har asperger så kan jeg falle til ro og godta det og slutte gruble. Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vurderer sterkt å be om revurdering. For det er noe jeg grubler mye på og som opptar mye tid. Hadde vært fint med ett endelig svar. Hvis ny utredning også viser at jeg har asperger så kan jeg falle til ro og godta det og slutte gruble. Anonymkode: 3c9c4...a8c ja ikke kjekt å gå og gruble på det, akkurat da kan du slå deg til ro med resultatet. Men si nå hva du og han legen snakket om om unnvikende var det det? Så kan de teste det og. Endret 17 timer siden av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): ja ikke kjekt å gå og gruble på det, akkurat da kan du slå deg til ro med resultatet. Ja, det er akkurat det. Men samtidig føler jeg at jeg er litt redd de skal tenke det er misbruk av ressurser? Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er akkurat det. Men samtidig føler jeg at jeg er litt redd de skal tenke det er misbruk av ressurser? Anonymkode: 3c9c4...a8c Nei det tror jeg ikke de tenker, det er lov å være usikker på diagnose da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden stjernestøv skrev (14 minutter siden): Men si nå hva du og han legen snakket om om unnvikende var det det? Så kan de teste det og. Jeg burde kanskje gjort det? Jeg er veldig usikker på hva som blir det rette å gjøre her? For jeg er litt redd for at en ny behandler kanskje vil tenke at jeg bare er ute etter å få den diagnosen om du skjønner? Selv om han jo nevnte den, så er det ikke sikkert han har skrevet noe om det i journalen slik at ny behandler kan lese det der. stjernestøv skrev (9 minutter siden): Nei det tror jeg ikke de tenker, det er lov å være usikker på diagnose da. Ja, det er vel lov. Jeg for forsøke å stole på at hvis de mener det er misbruk av ressurser at de gir avslag? Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg burde kanskje gjort det? Jeg er veldig usikker på hva som blir det rette å gjøre her? For jeg er litt redd for at en ny behandler kanskje vil tenke at jeg bare er ute etter å få den diagnosen om du skjønner? Selv om han jo nevnte den, så er det ikke sikkert han har skrevet noe om det i journalen slik at ny behandler kan lese det der. Ja, det er vel lov. Jeg for forsøke å stole på at hvis de mener det er misbruk av ressurser at de gir avslag? Anonymkode: 3c9c4...a8c Si at du og denne legen snakket om det da, tror ikke de tror du er ute etter en diagnose. bare si at du er usikker du. ja da får du vel avslag hvis autisme er opplagt for dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden stjernestøv skrev (10 minutter siden): Si at du og denne legen snakket om det da, tror ikke de tror du er ute etter en diagnose. bare si at du er usikker du. ja da får du vel avslag hvis autisme er opplagt for dem. Jeg håper det i alle fall, for jeg er jo bare ute etter ett svar på usikkerheten. Om svaret blir asperger eller unnvikende pf eller ingen diagnose er ikke så viktig i seg selv, det er bare det å ha ett sikkert svar jeg er ute etter. Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg håper det i alle fall, for jeg er jo bare ute etter ett svar på usikkerheten. Om svaret blir asperger eller unnvikende pf eller ingen diagnose er ikke så viktig i seg selv, det er bare det å ha ett sikkert svar jeg er ute etter. Anonymkode: 3c9c4...a8c Ja og de må ha forståelse for din usikkerhet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden stjernestøv skrev (15 minutter siden): Ja og de må ha forståelse for din usikkerhet. Ja, forhåpentligvis. Skal sterkt vurdere å sende inn søknad om revurdering, samtidig så fikk jeg inntrykk av at jeg ikke kunne se bort i fra å få avslag. Så vi får nå se da hva det blir til. Anonymkode: 3c9c4...a8c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Når man ber om revurdering er vel løypa satt? Er det noen måte å ta slike tester veldig objektivt på? Nå som du ikke tror du er autist lengre? Anonymkode: b3dc6...57e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.