AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Er det sannsynlig at tidligere roting med medisiner (autoseponering og av/på) kan føre til at man ikke responderer like godt på medisiner nå? At man rett og slett har skadet seg selv såpass ved å gjøre dette at muligheten for varig bedring er svekket? Anonymkode: c402c...32b 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg mener en nevrolog nevnte noe om det. At siden jeg hadde gått på en medisin tidligere, var det ikke sikkert at den ville ha like god virkning senere. Lenge siden, så jeg husker ikke riktig. Det var uansett ikke klokt å bråseponere - uansett medisin. Har det å gjøre med at kroppen har sett virkestoffet i medisinene og derfor ikke responderer like godt? Om det er mulig å gi en forklaring på noen linjer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det sannsynlig at tidligere roting med medisiner (autoseponering og av/på) kan føre til at man ikke responderer like godt på medisiner nå? At man rett og slett har skadet seg selv såpass ved å gjøre dette at muligheten for varig bedring er svekket? Anonymkode: c402c...32b ja det har jeg merket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.