Gå til innhold

Nachnoo: Roting med medisiner og varig svekket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sannsynlig at tidligere roting med medisiner (autoseponering og av/på) kan føre til at man ikke responderer like godt på medisiner nå? At man rett og slett har skadet seg selv såpass ved å gjøre dette at muligheten for varig bedring er svekket? 

Anonymkode: c402c...32b

nachnoo
Skrevet

Ja, det er dessverre meget sannsynlig. 

Eva Sofie
Skrevet

Jeg mener en nevrolog nevnte noe om det. At siden jeg hadde gått på en medisin tidligere, var det ikke sikkert at den ville ha like god virkning senere. Lenge siden, så jeg husker ikke riktig. Det var uansett ikke klokt å bråseponere - uansett medisin.

Har det å gjøre med at kroppen har sett virkestoffet i medisinene og derfor ikke responderer like godt? Om det er mulig å gi en forklaring på noen linjer.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det sannsynlig at tidligere roting med medisiner (autoseponering og av/på) kan føre til at man ikke responderer like godt på medisiner nå? At man rett og slett har skadet seg selv såpass ved å gjøre dette at muligheten for varig bedring er svekket? 

Anonymkode: c402c...32b

ja det har jeg merket. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...