Gå til innhold

Nachnoo leve med hissig angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forbindelse med schizofreni? Jeg har høyt angstnivå/ katastrofeangst med spenning hjertebank og tvang. Tidligere har slike perioder utviklet seg til psykotisk angst og paranoide forestillinger. Det blir alltid ekstra ille når ting må gjøres av håndverkere i min leilighet. 
Jeg har katastrofetanker om at leiligheten skal dette fra hverandre og deler skal lande på og kveste folk. Jeg tenker også at leiligheten skal være så skadet at jeg ikke har råd til å bo her og må selge og kanskje sitte igjen med stor gjeld og ansvar. Jeg har ikke bevist gjort noe galt, men føler kanskje de som satt inn nytt kjøkken for 10 år siden gjorde en grov feil som har svekket leilighetens struktur. 
Inatt våknet jeg klokken 4 av at det ringte på, men det var ingen der. Jeg har så stor angst at livskvaliteten er null. Jeg har selvmordstanker.

Jeg tar zyprexa 10 mg og rivotril to ganger i uka. Det hjelper litt å ta rivotril. Er det noe jeg kan gjøre for å dempe denne angsten jeg tenker på og får hjertebank og negativt stress hele tiden.

Anonymkode: 2896e...55b

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes du skal snakke med legen din. Kanskje kan en høyere dose av Zyprexa i en periode vil hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...