Fru2020 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg har fått beskjed om at det skal gjøres en medisinvurdering. Vil en ved en slik vurdering også utrede for diagnoser for å vite hvilken medisin jeg skal gå på? 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Fru2020 skrev (1 time siden): Jeg har fått beskjed om at det skal gjøres en medisinvurdering. Vil en ved en slik vurdering også utrede for diagnoser for å vite hvilken medisin jeg skal gå på? Hvis psykiateren mener nåværende diagnose er usikker, vil en ny diagnostisk vurdering være nødvendig. Om det vurderes at det ikke er grunn til å stille spørsmål ved nåværende diagnose, vil det ikke bli gjort en ny diagnostisk vurdering. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden nachnoo skrev (1 time siden): Hvis psykiateren mener nåværende diagnose er usikker, vil en ny diagnostisk vurdering være nødvendig. Om det vurderes at det ikke er grunn til å stille spørsmål ved nåværende diagnose, vil det ikke bli gjort en ny diagnostisk vurdering. Ok. Da blir det muligens utredning siden behandleren min mistenker bipolar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2 hours ago, Fru2020 said: Ok. Da blir det muligens utredning siden behandleren min mistenker bipolar. Det er vel på tide. Du har jo sagt du ønsker utredning for bipolar i flere år. Anonymkode: 48626...327 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.