Gå til innhold

GOD MORGEN! Opp og hopp! :-)))


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    16

  • Spenning

    15

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • carma

    4

Mest aktive i denne tråden

God morgen!

Jeg nekter å hoppe,men jeg driver å klargjør halsen min. (Røyk og kaffe) I dag blir det roping og huuing! Skal være en falrig supporter for eldstemann som skal spille fire fotballkamper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

God morgen!

Jeg nekter å hoppe,men jeg driver å klargjør halsen min. (Røyk og kaffe) I dag blir det roping og huuing! Skal være en falrig supporter for eldstemann som skal spille fire fotballkamper!!

Derfor du er så tidlig oppe?!

Det skal jeg også, he he. Første kampen starter kl 9. Mange foreldre som hoppa i taket av DET tidspunktet!

De tapte 0-3 i går, men så var det andre laget to år eldre også da. Hvilken cup er det? Her går det i Pepsicup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg hopper av prinsipp ikke. Men oppe, det er jeg. Vanvittig motvillig.

Jeg har tatt ca ett hopp, bare sånn symbolsk altså. Tror det var omtrent 3 cm høyt. Men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor du er så tidlig oppe?!

Det skal jeg også, he he. Første kampen starter kl 9. Mange foreldre som hoppa i taket av DET tidspunktet!

De tapte 0-3 i går, men så var det andre laget to år eldre også da. Hvilken cup er det? Her går det i Pepsicup.

Pepsicup? Ikke noe så storslagent her oppe! :-) Vi som ikke er på treningene har fått elendig info. Han kom hjem med en lapp over de kampene han skal spille. Det er det vi vet!!

Fikk tilfeldigvis vite at nabokommunen også skal være med, og søskenbarnet mitt og deres unge kommer også.

Dermed er det duket for trøste- ellers siersfest på kinarestauranten etterpå!:-)

Jeg er bare sååå lei kinamat, men når ungene ganske nylig har oppdaget spyasausens gleder, bøyer man seg! Som alltid! -)

Er du en sånn forsiktig supporter, eller er du like tuillat som mæ? Æ ropa vesst førr høgt, og førr mye!

Bæstemora har følganses kamprop:Heia,heia den som vinn, han ska få et pølseskinn!!

Vi øva i går kveld! :-) Og Poden va ikkje heilt fornøyd med den varianten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Pepsicup? Ikke noe så storslagent her oppe! :-) Vi som ikke er på treningene har fått elendig info. Han kom hjem med en lapp over de kampene han skal spille. Det er det vi vet!!

Fikk tilfeldigvis vite at nabokommunen også skal være med, og søskenbarnet mitt og deres unge kommer også.

Dermed er det duket for trøste- ellers siersfest på kinarestauranten etterpå!:-)

Jeg er bare sååå lei kinamat, men når ungene ganske nylig har oppdaget spyasausens gleder, bøyer man seg! Som alltid! -)

Er du en sånn forsiktig supporter, eller er du like tuillat som mæ? Æ ropa vesst førr høgt, og førr mye!

Bæstemora har følganses kamprop:Heia,heia den som vinn, han ska få et pølseskinn!!

Vi øva i går kveld! :-) Og Poden va ikkje heilt fornøyd med den varianten!

Jeg høres nok til kategorien...*host...nå ja, la oss kalle det..ehh..begeistrede. Sånn ja, det høres bedre ut enn "Mamma, du er pokker meg ikke tam!" (jeg er en dårlig mor, hun får lov til å si pokker)

Jeg skjeller ut dommer'n; Ja, men så BRUK nå den faens fløyta di da!!!!

Jeg oppgordrer til ufine knep; Sett krossfot på 'a!!!!

Jeg har distansert meg fra enhver anstendig pedagogikk; Dere er faen ikke her for å ha det gøy, dere er her for å VINNÆÆÆ!!!!!

Blir totalt revet med, får kjeft av snuppa etter hver eneste kamp, og lover å skjerpe meg. Det nytter helt til fløyta går for avspark til neste kamp. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teletubbiene, tre bleieskift og frokost er unnagjort her! Det er ikke alle som kan fosse rett inn på dol idet de våkner vettu! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopp du liksom.

*skraper brøddeig av neglene*

Men været er jo vakkert - ha en fin dag!

Er det hos deg? Hvor bor du?

Etter et par uker med strålende sol ser det ganske grått ut her i dag.. Men det ser ut til at det kan letne etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hos deg? Hvor bor du?

Etter et par uker med strålende sol ser det ganske grått ut her i dag.. Men det ser ut til at det kan letne etterhvert.

Sånn ca midt mellom Ålesund og Molde. Sola kom litt før kl. 7.15.

Vakkert! Tror dagen skal tilbringes på min brede bak på terassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hoppe kan du sjøl ;-)) Jeg har ikke trampoline.............

I snakker vi om spretne byks på sidelinja.

Jatta jatta, vi vant. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...