Gå til innhold

GOD MORGEN! Opp og hopp! :-)))


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    16

  • Spenning

    15

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • carma

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Det er overskyet, vi har to strender midt i byen, en nesten 2 km herfra men den liker jeg ikke så godt, så har vi Las Canteras 3 km herfra, den er over 4 km og har EU-flagg! :-)

http://www.tuciudad.com/webcams/laspalmas.htm

Jaha, ikke mange mennesker på den stranda kl 09.31 lørdags morgen. Kanskje du vinner en paraplydrink hvis du er først ute? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hah! Du sprakk altså, he he.

Problemet er at døra har stått oppe til soverommet så nå er det varmt der. Pleier å ha det kaldt, i natt var det 10 grader, herlig. Ikke rart kvinnfolk ikke holder ut med meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wrææællll, det camra kunne jeg unvært:-((( får så jævla reisefeber av et.... vil nedover igjen:-((...

Jammen ser du ikke at det er overskyet da? Kaldt også tror jeg.... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Wrææællll, det camra kunne jeg unvært:-((( får så jævla reisefeber av et.... vil nedover igjen:-((...

camra? unvært?

Herregud da, mann, du ER virkelig slakteferdig du!

Skal banke han stygge Gabrielsen for deg, jeg.

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, ikke mange mennesker på den stranda kl 09.31 lørdags morgen. Kanskje du vinner en paraplydrink hvis du er først ute? ;-)

Det frister ikke, dessuten er det sikkert nok av pensjonister der på den andre enden, den som ikke vises i kameraet! Herregud det virker ikke som det hjelper med kaffe engang! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Problemet er at døra har stått oppe til soverommet så nå er det varmt der. Pleier å ha det kaldt, i natt var det 10 grader, herlig. Ikke rart kvinnfolk ikke holder ut med meg. :-)

Har du kjølerom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ser du ikke at det er overskyet da? Kaldt også tror jeg.... *S*

Spiller ingen rolle, må da være et sted i nærheten av den stranda jeg kan få litt varme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle, må da være et sted i nærheten av den stranda jeg kan få litt varme:-)

Joda, du har forresten vært veldig nært den! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det frister ikke, dessuten er det sikkert nok av pensjonister der på den andre enden, den som ikke vises i kameraet! Herregud det virker ikke som det hjelper med kaffe engang! *S*

Prøv med en liten dæsj av han kameraten til Spenning oppi kaffen. Han Gabrielsen, vettu. Sånt blir man sprek av. Ihvertfall der og da, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ser du ikke at det er overskyet da? Kaldt også tror jeg.... *S*

Ikke kommer jeg inn på mother:-((( har noen skiftet passord for meg???*hehe'''' men sms dukket opp til slutt uten noen oppe:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med en liten dæsj av han kameraten til Spenning oppi kaffen. Han Gabrielsen, vettu. Sånt blir man sprek av. Ihvertfall der og da, he he.

Skjenkeråd på morgnen er ikke sundt, hvis det var den Gabrielsen du mente da.... ( han på flaske?)*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har du kjølerom?

Nei, men det hadde vært noe ! Til sommern. Nå blir det nytt hus snart, og da skal det bli luftkjøling på soverommet, det koster 20-30.000 men.... ahhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv med en liten dæsj av han kameraten til Spenning oppi kaffen. Han Gabrielsen, vettu. Sånt blir man sprek av. Ihvertfall der og da, he he.

Jeg får heller prøve å våkne med kaffen jeg fikk av deg for jeg må på butikken for å se om de har mere lemmekoteletter igjen, jeg må salte til i morgen for jeg har lovd Elena Raspeballer i morra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Skjenkeråd på morgnen er ikke sundt, hvis det var den Gabrielsen du mente da.... ( han på flaske?)*lol*

Joda, det var han jeg mente, he he.

Pss..godt å se du har kommet deg såpass at du kan prestere et *lol* ;-)

Prøv løksuppe med speilegg, det skal være bra. (leste det i ei sånn cowboy-bok en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nei, men det hadde vært noe ! Til sommern. Nå blir det nytt hus snart, og da skal det bli luftkjøling på soverommet, det koster 20-30.000 men.... ahhhh

Billigere med kjølerom, ulven! Koster bare 6000 kr. Høvdingen pleier dra seg inn dit når han blir for heit. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg får heller prøve å våkne med kaffen jeg fikk av deg for jeg må på butikken for å se om de har mere lemmekoteletter igjen, jeg må salte til i morgen for jeg har lovd Elena Raspeballer i morra! :-)

Er lemmekoteletter noe typisk kanarisk?

*LER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommer jeg inn på mother:-((( har noen skiftet passord for meg???*hehe'''' men sms dukket opp til slutt uten noen oppe:-(

Jeg får bare the page cannot be displayed, du skal se at det funker igjen om noen timer! :-) Må du ut og handle i dag da? :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det var han jeg mente, he he.

Pss..godt å se du har kommet deg såpass at du kan prestere et *lol* ;-)

Prøv løksuppe med speilegg, det skal være bra. (leste det i ei sånn cowboy-bok en gang)

Der sa du noe, løksuppe er godt, noen ganger er / blir den vel varm. Men løksuppe vekker varme, deilige minner å hjelper mot det meste:-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lemmekoteletter noe typisk kanarisk?

*LER*

Hehe.....tastefeil tidlig på morran! Fan så lyst jeg fikk til å gå og legge meg igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...