Gå til innhold

GOD MORGEN! Opp og hopp! :-)))


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Teletubbiene, tre bleieskift og frokost er unnagjort her! Det er ikke alle som kan fosse rett inn på dol idet de våkner vettu! :-)

Gjorde en hel masse før dolinga; Pussa tenna, laga kaffe, drakk kaffen, røyka...ja, masse. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    16

  • Spenning

    15

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • carma

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Jadda ,jadda, jadda...... *kryper ut av dyna*

Mornings godtfolk :-)

Når kommer du i kveld? Kjører og henter bassen oss, eller skal jeg kjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer du i kveld? Kjører og henter bassen oss, eller skal jeg kjøre?

Åhhhh , For et mas så tidlig på mårrakvisten ! Bassen blir med fant han ut. han doler jo han også sa han....(er for så vidt sant også.) Vi henter deg vi vettu .Når er du hjemme igjen etter kampen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Åhhhh , For et mas så tidlig på mårrakvisten ! Bassen blir med fant han ut. han doler jo han også sa han....(er for så vidt sant også.) Vi henter deg vi vettu .Når er du hjemme igjen etter kampen ?

Kampen begynner 17.30, så da skulle jeg være i hus sånn ca 18.30.

Ligger dere over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen begynner 17.30, så da skulle jeg være i hus sånn ca 18.30.

Ligger dere over?

Tvilsomt om vi ligger over. Terje er på jobb ,så jeg skal visst hjelpe Arne i fjosen. Da må jeg være der oppe klokka 06.00 i morgen....*GHUUULP* Arne har bare tid til å melke ,så da gjør jeg det andre. *sukk* Så det blir nok ikke så veeeldig seint på meg nei....:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada og ikke skal jeg hoppe heller! Herregud så trøtt jeg er! God morgen forresten! :-)

Ikke bråk slik, han Backe Gabrielsen hevner seg idag:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jada og ikke skal jeg hoppe heller! Herregud så trøtt jeg er! God morgen forresten! :-)

God morgen til deg!

Er det strandvær nede på den øya di? Forresten, må du ut av Las Palmas for å dra på stranda eller finnes det i selve byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bråk slik, han Backe Gabrielsen hevner seg idag:-(

Hei Spenning! :-)

Er ikke formen helt den rette i dag? Som du ser har det gått hardt utover kvoten din på mother.no! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spenning! :-)

Er ikke formen helt den rette i dag? Som du ser har det gått hardt utover kvoten din på mother.no! *S*

Jeg kommer ikke in på den engang, svarte vist meg selv i natt også:-)) Deilig å reise hjemmover med så mye å lese på:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ikke bråk slik, han Backe Gabrielsen hevner seg idag:-(

Gabrielsen har tydeligvis ikke forstått hevnfilosofien, han burde slå til når du minst venter det:

Hevnen smaker alltid best når den serveres kald.

(gammelt mafiaordspråk)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen til deg!

Er det strandvær nede på den øya di? Forresten, må du ut av Las Palmas for å dra på stranda eller finnes det i selve byen?

Det er overskyet, vi har to strender midt i byen, en nesten 2 km herfra men den liker jeg ikke så godt, så har vi Las Canteras 3 km herfra, den er over 4 km og har EU-flagg! :-)

http://www.tuciudad.com/webcams/laspalmas.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke in på den engang, svarte vist meg selv i natt også:-)) Deilig å reise hjemmover med så mye å lese på:-))

Hehe......sånn kan det gå når du får meldinger fra ditt eget nummer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jaja, et sted skal man jo begynne.

Så subber vi på Mjøsa...osv ;-)

Jeg går og legger meg igjen, så starter jeg på nytt etter et par hundre stønn....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe......sånn kan det gå når du får meldinger fra ditt eget nummer! :-)

Wrææællll, det camra kunne jeg unvært:-((( får så jævla reisefeber av et.... vil nedover igjen:-((...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...