Gå til innhold

GOD MORGEN! Opp og hopp! :-)))


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Der sa du noe, løksuppe er godt, noen ganger er / blir den vel varm. Men løksuppe vekker varme, deilige minner å hjelper mot det meste:-)))))

Der fikk jeg forklaringa på hvorfor jeg får frostanfall når jeg tenker på Gin. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    16

  • Spenning

    15

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • carma

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg får bare the page cannot be displayed, du skal se at det funker igjen om noen timer! :-) Må du ut og handle i dag da? :-O

Sendte sjefen med bussen, venter på grønt lys for utfart-() da blir det kanskje litt handling... har det dukket opp noen brev da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe.....tastefeil tidlig på morran! Fan så lyst jeg fikk til å gå og legge meg igjen! :-)

Kan du ikke det da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....tastefeil tidlig på morran! Fan så lyst jeg fikk til å gå og legge meg igjen! :-)

Har du hørt om fyrtårn og løksuppe?:-))) *mimresuppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noe sprekt!

Men:

Hva skal man med sol

når man har dol? ;-)

I dag føler jeg meg i slekt med Pippi Langstrømpe. Må bare få ut noe energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte sjefen med bussen, venter på grønt lys for utfart-() da blir det kanskje litt handling... har det dukket opp noen brev da???

Nei brevet er ikke kommet enda, det kommer nok til uka håper jeg! Nå går jeg og legger meg igjen! *klem* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Billigere med kjølerom, ulven! Koster bare 6000 kr. Høvdingen pleier dra seg inn dit når han blir for heit. ;-)

Heit ? Å javel ja...

Kjøleromsmaskin vet jeg om, men de bråker for j... kapasiteten er liten 500W? og derfor må innerveggene være isolerte. En maskin for leverom har 5-10.000 W og er nesten lydløs, regulerbar i hue og r.. det har jeg lært de siste dagene. De har god tid hos luftfirmaene nå, snakka med en fyr en halvtime. Dessuten kan man få en som leder vekk varmen med rennende avløpsvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

I dag føler jeg meg i slekt med Pippi Langstrømpe. Må bare få ut noe energi.

Ok, da er det nok best du kommer deg ut i sola. Er du riktig heldig finner du en spunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei brevet er ikke kommet enda, det kommer nok til uka håper jeg! Nå går jeg og legger meg igjen! *klem* :-)

Skulle gjerne vært i seng igjen jeg også:-)))*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Heit ? Å javel ja...

Kjøleromsmaskin vet jeg om, men de bråker for j... kapasiteten er liten 500W? og derfor må innerveggene være isolerte. En maskin for leverom har 5-10.000 W og er nesten lydløs, regulerbar i hue og r.. det har jeg lært de siste dagene. De har god tid hos luftfirmaene nå, snakka med en fyr en halvtime. Dessuten kan man få en som leder vekk varmen med rennende avløpsvann.

"Dessuten kan man få en som leder vekk varmen med rennende avløpsvann."

Ikke for å være ufin, men..ehh..altså, hvor/hvem kommer det..*kremt*...avløpsvannet fra????

*lurer fælt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flaut å slenge seg på så sent som nå? Har vært oppe i mange timer altså!

Å ligge på sofa'n med puta og dyna... det er vel "oppe" det og?

Jeg hopper ikke - det får da være grenser! ;-)

Ha en god dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Dessuten kan man få en som leder vekk varmen med rennende avløpsvann."

Ikke for å være ufin, men..ehh..altså, hvor/hvem kommer det..*kremt*...avløpsvannet fra????

*lurer fælt*

Fantasi har du :-)

Jeg tror det dreier seg om at vannet kommer fra springen altså et vannrør, løper gjennom varmevekslern og tar med seg varmen, for så å renne ut i kloakken. Det i stedet for at det står en varmeveklser ute på veggen med vifte og slipper varmen ut i lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Er det flaut å slenge seg på så sent som nå? Har vært oppe i mange timer altså!

Å ligge på sofa'n med puta og dyna... det er vel "oppe" det og?

Jeg hopper ikke - det får da være grenser! ;-)

Ha en god dag!!

Jeg hadde vært dødsflau, carma. Tvilsomt om jeg hadde våga meg mer på dol i det hele tatt etter en sånn fadese.

Sofa? Dyne? Oppe?!

Jaja, det er lov å prøve seg...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Fantasi har du :-)

Jeg tror det dreier seg om at vannet kommer fra springen altså et vannrør, løper gjennom varmevekslern og tar med seg varmen, for så å renne ut i kloakken. Det i stedet for at det står en varmeveklser ute på veggen med vifte og slipper varmen ut i lufta.

Så det var sånn det var, ja. Hmm, innrømmer jeg så for meg noe ganske annet, he he.

Nå høres du forresten ganske våken ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flaut å slenge seg på så sent som nå? Har vært oppe i mange timer altså!

Å ligge på sofa'n med puta og dyna... det er vel "oppe" det og?

Jeg hopper ikke - det får da være grenser! ;-)

Ha en god dag!!

Er man flere i sofaen, med bare dyne rundt kan man jo godt kose seg med å " hoppe" litt:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man flere i sofaen, med bare dyne rundt kan man jo godt kose seg med å " hoppe" litt:-)))

*ser seg rundt* Hva var linken igjen..? www.realdoll.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært dødsflau, carma. Tvilsomt om jeg hadde våga meg mer på dol i det hele tatt etter en sånn fadese.

Sofa? Dyne? Oppe?!

Jaja, det er lov å prøve seg...

;-)

Jammen jeg er jo syk...! *host*

Hvordan gikk det hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så det var sånn det var, ja. Hmm, innrømmer jeg så for meg noe ganske annet, he he.

Nå høres du forresten ganske våken ut?

Ja. var ute i postkassa og mata hønene med et par pølsebrød, vill kamp, jamen er de raske til beins. Litt avveksling fra biller og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...