Gå til innhold

Nytt team som ikke vil svare

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk besøk av et nytt team jeg får oppfølging fra og da jeg tok opp et stort problem jeg har og har hatt lenge så var eneste svaret jeg fikk "du jeg skal tenke litt på det til neste gang, sjekke det litt ut, så jeg kan gi deg et bedre svar" og det var det liksom. Det var et enkelt problem jeg har så skjønner ikke hvorfor han må "sjekke det ut" hva er det han liksom skal finne ut? Hvor? Hvordan? Han jobber i psykiatrien som sykepleier antar jeg så han burde da ha greie på slike psykiatriske problemer man tar opp? Ja det står sikkert mye om meg i kommunens journalsystemer om det var det han tenkte, men syns det var en merkelig respons. 

Anonymkode: b02a8...6cb

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Det var et veldig bra svar, synes jeg. Uansett hvor "enkelt" du mener det er og hva du mener han "burde" vite, så virker det som om han ikke helt visste hvordan han skulle svare, og da var det det beste svaret han kunne gitt deg.

Anonymkode: d532f...b95

AnonymBruker
Skrevet
23 minutes ago, AnonymBruker said:

Det var et veldig bra svar, synes jeg. Uansett hvor "enkelt" du mener det er og hva du mener han "burde" vite, så virker det som om han ikke helt visste hvordan han skulle svare, og da var det det beste svaret han kunne gitt deg.

Det var et problem som er ganske vanlig å ha. Ikke like vanlig som angst og depresjon, men likevel såpass vanlig at han burde ikke søke det opp for å gi et svar.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var et problem som er ganske vanlig å ha. Ikke like vanlig som angst og depresjon, men likevel såpass vanlig at han burde ikke søke det opp for å gi et svar.. 

Men uansett hva du mener han "burde", så var det en grunn til at han heller vil tenke over et bra svar til deg enn å svare på stående fot.

Skrevet (endret)

Synes det virket som et helt normalt svar når han var usikker. 

Hvis du ikke vil nevne her hva slags spørsmål/problem du har så blir det vanskelig å svare deg mer konkret.

Endret av Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk besøk av et nytt team jeg får oppfølging fra og da jeg tok opp et stort problem jeg har og har hatt lenge så var eneste svaret jeg fikk "du jeg skal tenke litt på det til neste gang, sjekke det litt ut, så jeg kan gi deg et bedre svar" og det var det liksom. Det var et enkelt problem jeg har så skjønner ikke hvorfor han må "sjekke det ut" hva er det han liksom skal finne ut? Hvor? Hvordan? Han jobber i psykiatrien som sykepleier antar jeg så han burde da ha greie på slike psykiatriske problemer man tar opp? Ja det står sikkert mye om meg i kommunens journalsystemer om det var det han tenkte, men syns det var en merkelig respons. 

Hvis du har hatt problemet lenge så klarer du vel å vente en uke(?) for å få et skikkelig svar?

Du skriver ikke hva spørsmålet var, så det er umulig for oss å ha noen mening om en sykepleier burde ha fullstendig kunnskap om dette på stående fot. Men jeg synes det er ganske rimelig at sykepleiere kan ha behov for å slå opp noe, eller se nærmere på noe, før de kan gi et klart svar på en del spørsmål. Kanskje har han ikke så lang erfaring fra psykiatrien? Det kan være mange ting som spiller inn. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...