AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg har Sobril jeg tar ved behov. Kan ta 30 pr døgn. 3 pr døgn med 10 mg. i lange perioder tar jeg ikke, men så må jeg ta hvis det er angst eller jeg skal noe som jeg vet blir utfordrende. Akkurat nå står jeg inne ekstremt presset situasjon med en rettssak. I dag tok jeg 20 mg på morgenen, og måtte ta 20 på ettermiddagen. Nå kjenner jeg at det er på vei ut av kroppen og kjenner på uro. Men jeg skal i vitneboksen i morgen og jeg skal prate lenge og lese opp en god del. Jeg klarer ikke dette uten å ta 20 mg. 10 hjelper ikke på slike store utfordringer. Er det farlig å ta 10 mg mer enn Anbefalt døgndose? Det er snakk om 3 dager i retten, og jeg klarer ikke være der eller prestere noe hvis angsten skal ta fokuset. Anonymkode: 02fa9...9f5 0 Siter
frosken Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har Sobril jeg tar ved behov. Kan ta 30 pr døgn. 3 pr døgn med 10 mg. i lange perioder tar jeg ikke, men så må jeg ta hvis det er angst eller jeg skal noe som jeg vet blir utfordrende. Akkurat nå står jeg inne ekstremt presset situasjon med en rettssak. I dag tok jeg 20 mg på morgenen, og måtte ta 20 på ettermiddagen. Nå kjenner jeg at det er på vei ut av kroppen og kjenner på uro. Men jeg skal i vitneboksen i morgen og jeg skal prate lenge og lese opp en god del. Jeg klarer ikke dette uten å ta 20 mg. 10 hjelper ikke på slike store utfordringer. Er det farlig å ta 10 mg mer enn Anbefalt døgndose? Det er snakk om 3 dager i retten, og jeg klarer ikke være der eller prestere noe hvis angsten skal ta fokuset. Anonymkode: 02fa9...9f5 Jeg har ingen formening om hvorvidt det er en god løsning, men _farlig_ er det helt klart ikke. 0 Siter
Glitter Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Neida der er ikke farlig. Bare ikke la det bli en vane at du tar mer. For da økes toleransen og du vil måtte øke på nytt for å få samme demping av angst og uro. Men en dag i retten som vitne er unntakstilstand tenker jeg. Det kan være krevende. Jeg har vært I rettsaker noen ganger og vet hvor vanskelig det kan være. Både som tiltalt, fornærmede og som vitne. Endret 7 timer siden av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.