AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg sliter så veldig med angst hele døgnet og er deprimert. Har også ekstrem hjernetåke og konsentrasjonsproblemer. Jeg bruker fra før Lamictal og Efexor. Lurer på om jeg skal begynne på Brintelix itilegg. Noen her som har prøvd Brintelix? Hjelper den på angst og hjernetåke? Anonymkode: 25201...52f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Brintelix er ikke for angst. Bytter fra cipralex til brintelix. Angsten kom da tilbake igjen etter en stund. Anonymkode: 317fa...c62 0 Siter
emilie321 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Da jeg gikk på Brintellix, så hadde jeg mer angst enn da jeg gikk på cipralex. Har byttet tilbake til cipralex 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sliter så veldig med angst hele døgnet og er deprimert. Har også ekstrem hjernetåke og konsentrasjonsproblemer. Jeg bruker fra før Lamictal og Efexor. Lurer på om jeg skal begynne på Brintelix itilegg. Noen her som har prøvd Brintelix? Hjelper den på angst og hjernetåke? Anonymkode: 25201...52f Hva er grunnen for de symptomene? Kan det skjldes de medisinene du allerede bruker? Anonymkode: b9330...2bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er grunnen for de symptomene? Kan det skjldes de medisinene du allerede bruker? Anonymkode: b9330...2bb ja, det var et godt spørsmål...jeg vet faktisk ikke. Har spurt legen om jeg kan ha begynnende demens , men fikk nei som svar Anonymkode: 25201...52f 0 Siter
Sokk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ja, det var et godt spørsmål...jeg vet faktisk ikke. Har spurt legen om jeg kan ha begynnende demens , men fikk nei som svar Anonymkode: 25201...52f «Demensen» kan muligens være Lamictal… basert på min erfaring med den. Jeg har brukt Brintellix i 2 omganger, men jeg vet ikke hvor stor effekt den hadde egentlig. Jeg hadde mest depresjon og ikke så mye angst de gangene, så jeg vet ikke om den hjelper mot det. Jeg vet ikke om den er godkjent mot det engang. Jeg vet ikke om jeg har opplevd det du beskriver som hjernetåke, men jeg kan bli ganske mye dummere, tregere og få dårlig konsentrasjon under depresjon og da er det å komme ut av depresjonen som har hjulpet. Pluss tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.