AnonymBruker Skrevet i går, 13:48 Skrevet i går, 13:48 Dere andre som sliter psykisk, hvordan har dere det med fysisk aktivitet og matvaner? Trener dere og spiser sunt eller blir det nedprioritert? Er dere normalvektige eller noen kg pluss? Jeg prøver å være i aktivitet og spise sunt, men i dårlige perioder spiser jeg mye søtt og kan ligge foran tv og med Netflix i dager i strekk. Da er det litt tungt å snu det. Spiser mye søtt og karbohydrater for tiden. Anonymkode: 01774...7a2 0 Siter
Siena Skrevet i går, 13:52 Skrevet i går, 13:52 I gode perioder spiser jeg forholdsvis sunt, går turer og trener litt. Mens i dårligere perioder blir det nedprioritert og det ender ofte med at jeg slutter å være aktiv, spiser usunt og enten for lite eller for mye. 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg har begynt med ganske mye trening. Målet er treningssenter 3 ganger i uka og mer hvis jeg vil. Og 10 000 skritt per dag. Men jeg ser an formen. I det siste har det vært mindre pga en liten oppovertur. Og hypomani kan bli verre av hard trening. Så har tatt det litt med ro. Men det har blitt veldig nedprioritert veldig veldig lenge. Fordi jeg har hatt veldig lite tiltakslyst på grunn av negative symptomer og depresjon. 0 Siter
emilie321 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden I gode perioder greier jeg å spise sånn noenlunde sunt og å trene, men i dårlig perioder så greier jeg ikke det. Er overvektig og bør mer ned i vekt, så jobber for å gå ned. For å prøve noe nytt og som kanskje kan holde meg i gang over tid, så har jeg begynt med PT. Han har løftet meg både fysisk og psykisk, så foreløpig har det vært veldig bra for meg. Har en stund hatt tett oppfølging (stort sett en gang i uka), men det har jeg ikke mulighet til videre pga det blir for kostbart. Men jeg skal trene med han ca hver 3dje uke. Det håper jeg gjør at jeg ikke ramler av treningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.