Zliten Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har idag gått en uke på 1 mg fluanxol om kvelden mot angst. Ingen nevneverdig bedring. Bør jeg evt øke dosen før jeg konkluderer med om den hjelper eller ikke? prøvde å ta 0,5 mg på dagen også, ble veldig trøtt … Seroquel er alternativet som skal prøves hvis fluanxol ikke funker. Går også på 300 mg sertralin serum på 191. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Står 2 til 3 mg daglig på felleskatalogen. Så da bør det vel prøves å øke til det før man gir opp. Anonymkode: f760f...33c 1 Siter
Zliten Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Står 2 til 3 mg daglig på felleskatalogen. Så da bør det vel prøves å øke til det før man gir opp. Anonymkode: f760f...33c Kan jeg ta hele dosen på kvelden mon tro?Altså 2-3 mg. Ble så veldig trøtt da jeg tok en på morgenen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Zliten skrev (3 minutter siden): Kan jeg ta hele dosen på kvelden mon tro?Altså 2-3 mg. Ble så veldig trøtt da jeg tok en på morgenen. Må du nesten spørre behandler om. Anonymkode: f760f...33c 0 Siter
Zliten Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Zliten skrev (1 time siden): Kan jeg ta hele dosen på kvelden mon tro?Altså 2-3 mg. Ble så veldig trøtt da jeg tok en på morgenen. @nachnoo tanker om dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.