AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Er det slik at antipsykotika kan kontrollere et menneske så mye at h*n slutter å begå kriminelle handlinger? Eller er det bare tull og at det er personen selv som tar avgjørelsene? Hvorfor må jeg ta antipsykotika for å være ute i samfunnet? Før jeg startet på dem begikk jeg flere kriminelle handlinger og ble dømt til tvungen psykisk helsevern. Alle i systemet mener det var fordi jeg "handlet på mine vrangforestillinger". Jeg ønsker bare å forstå meg selv og hvor mye kontroll jeg har over egne handlinger Anonymkode: 57119...6ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Du skriver ikke så mye informasjon, men basert på det du skriver så tenker jeg som dette: Du har vel kjent selv om du er i stand til å kontrollere dine kriminelle handlinger når du får vrangforestillingene du har? Det er da logisk at antipsykotika vil fjerne vrangforestillingene dine og dermed også din motivasjon til å begå kriminelle handlinger. Anonymkode: 6efda...353 0 Siter
Everybody Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Men fjernet medisinen du tar nå vrangforestillinger og har du sluttet å være kriminell etter du startet på den? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsker bare å forstå meg selv og hvor mye kontroll jeg har over egne handlinger Da kan du begynne med å beskrive hva du faktisk har gjort, og hvilke vrangforestillinger som lå til grunn for dine valg. 0 Siter
Osten Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (1 time siden): Da kan du begynne med å beskrive hva du faktisk har gjort, og hvilke vrangforestillinger som lå til grunn for dine valg. Nei, ts trenger ikke beskrive hva hen har gjort. Det er lurt at de spørsmålene ts har, blir stilt til en lege. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Osten skrev (8 minutter siden): Det er lurt at de spørsmålene ts har, blir stilt til en lege. Ikke uenig, men nå har h*n stilt spørsmålene her, og da trenger vi relevant bakgrunnsinformasjon for å kunne svare. 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det er korrekt at kriminelle med psykoselidelser blir langt mindre kriminelle når de bruker AP. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det slik at antipsykotika kan kontrollere et menneske så mye at h*n slutter å begå kriminelle handlinger? Eller er det bare tull og at det er personen selv som tar avgjørelsene? Hvorfor må jeg ta antipsykotika for å være ute i samfunnet? Før jeg startet på dem begikk jeg flere kriminelle handlinger og ble dømt til tvungen psykisk helsevern. Alle i systemet mener det var fordi jeg "handlet på mine vrangforestillinger". Jeg ønsker bare å forstå meg selv og hvor mye kontroll jeg har over egne handlinger Anonymkode: 57119...6ba Du er kriminell i deg selv. Mange med psykoser som ikke blir kriminelle. De fleste vil jeg påstå. Anonymkode: f0426...85d 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden I de tidligere beskrivelser av schizofreni kunne man lese om pseudopsykopati i startfasen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden En psykose er aldri en unssfnskylding for å skade noen. Anonymkode: e580c...2af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 4 minutes ago, AnonymBruker said: En psykose er aldri en unssfnskylding for å skade noen. Anonymkode: e580c...2af Mister man ikke kontakt med virkeligheten når har har psykose. Anonymkode: 2e111...58e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.