AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Hei, er det noen som har eller har hatt denne lidelsen som har fått behandling og blitt bedre? Hva slags behandling fikk du? Kan det også bli mistolket som psykose og vrangforestillinger? Det går ut på at man blir ekstremt opptatt av en liten endring i utseende som kanskje ikke alle en gang legger merke til og som tar over hele livet ditt. Anonymkode: f042c...1a7 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden (endret) Nei ikke behandling, Jeg går til legen og kirurgen for å fikse det. Nei gjør ikke store endringer men her dreier det seg om flekker/føflekker eller blodårer som jeg bare hater. Endret 29 minutter siden av UtakknemligDiva 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Jeg har ikke formelt noe diagnose, men da jeg tidligere gikk til behandler sa hun at det jeg slet med hørtes ut som det. Har ikke fått noe behandling for det, men jeg er nok heller ikke så hardt rammet (det tar ikke over hele livet mitt). Anonymkode: e91e1...625 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.