Gå til innhold

Jeg klarer ikke tro på at noen virkelig liker meg for den jeg er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke tro på at noen virkelig liker meg for den jeg er. Sånn som venninnen min som jeg har vært venner med siden jeg var 6 år tenker jeg at bare fortsatt holder kontakten med meg fordi hun synes synd på meg fordi hun vet jeg ikke har noen andre.

Er det selvtilliten min som er så dårlig som fører til dette eller hva tror dere? Det er jo veldig ødeleggende, har ikke klart å få nye venner...

Anonymkode: 6fd2d...1e5

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Som ung var jeg slik selv. Er dårlig selvtillit  veldig vanlig. Man må lære seg å like den man er, før det vil man jo ikke tro andre gjør det heller.

Anonymkode: 03304...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Ingen gidder å ha kontakt med eller henge med noen kun fordi de synes synd på noen, i lengden ihvertfall. 

Anonymkode: 6eace...964

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som ung var jeg slik selv. Er dårlig selvtillit  veldig vanlig. Man må lære seg å like den man er, før det vil man jo ikke tro andre gjør det heller.

Hvordan lærer man seg å like den man er?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan lærer man seg å like den man er?

Man må fortelle seg selv man er ett ok menneske. Det virker rart, men det virker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man må fortelle seg selv man er ett ok menneske. Det virker rart, men det virker. 

Okei. Skal forsøke det da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...