AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg klarer ikke tro på at noen virkelig liker meg for den jeg er. Sånn som venninnen min som jeg har vært venner med siden jeg var 6 år tenker jeg at bare fortsatt holder kontakten med meg fordi hun synes synd på meg fordi hun vet jeg ikke har noen andre. Er det selvtilliten min som er så dårlig som fører til dette eller hva tror dere? Det er jo veldig ødeleggende, har ikke klart å få nye venner... Anonymkode: 6fd2d...1e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Som ung var jeg slik selv. Er dårlig selvtillit veldig vanlig. Man må lære seg å like den man er, før det vil man jo ikke tro andre gjør det heller. Anonymkode: 03304...8b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ingen gidder å ha kontakt med eller henge med noen kun fordi de synes synd på noen, i lengden ihvertfall. Anonymkode: 6eace...964 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som ung var jeg slik selv. Er dårlig selvtillit veldig vanlig. Man må lære seg å like den man er, før det vil man jo ikke tro andre gjør det heller. Anonymkode: 03304...8b8 Hvordan lærer man seg å like den man er? Anonymkode: 6fd2d...1e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan lærer man seg å like den man er? Anonymkode: 6fd2d...1e5 Man må fortelle seg selv man er ett ok menneske. Det virker rart, men det virker. Anonymkode: 03304...8b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man må fortelle seg selv man er ett ok menneske. Det virker rart, men det virker. Anonymkode: 03304...8b8 Okei. Skal forsøke det da. Anonymkode: 6fd2d...1e5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.