AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Litt langt, men håper dere leser. Det har vært så frem og tilbake med en jeg likte tidligere i mine yngre . Jeg ble singel i 2020 og begynte å rote med han her i 2021. Det var kun sexrelatert, han var nettopp kommet ut av et samboerforhold selv. Han er utenlandsk, chilener men bodd alle år i Norge. Vi fikk fort tiltrekning, men i perioder har vi hatt avstand/kranglet litt. Han har hele tiden sagt at jeg må stoppe å være så gal etter andre menn og "pikk". Bruker sterke ord og har nevnt at jeg bedriver horeri fordi jeg hadde sex med en annen en enn han, (vi var jo ikke ekslusive). I 2023 fant han ut at jeg hadde hatt med meg en hjem og fikk mld neste dag at jeg hadde gått bak ryggen hans, han klikka og sa at jeg ikke var til å stole på, sa at han visste alt om meg og mitt liv. Allikevel klarte vi å bli venner igjen og ha et langvarig koseperiode. Nå den siste tiden klandrer han meg fortsatt for at jeg dipper f*tt* opp i andre menn. Noe jeg ikke gjør. I april ringte han meg 18 ganger etter hverandre og skrev brenn, dra til H osv. Jeg er sval for dine idioten (sorry) men jeg trenger nok noen å prate med fordi jeg fortjener å ha en snill mann i livet. Han sier at han kan velge og vrake i damer, at han er bossen og han vet best. Jeg fikk et hormonellt utbrudd på han for 2 dager siden da han ikke svarte. Han manipelerer meg - tror jeg, fordi jeg blir avhengig av han samt misliker han også. Da han ikke tlf ble jeg rasende. Idag ville han prate med meg og så vi møttes. Han mente jeg burde få hjelp for en uoppdaget adhd, at jeg hadde en diagnose. Og at ikke det var rart jeg ikke fikk meg mann når jeg var slik. Sa at nå er det siste gang vi sees pga min oppførsel og igjen måtte slutte med å holde han for narr og slutte å lyve. Han hadde holdt seg til meg hele tiden men nå ville han se etter andre damer. Dette etter at jeg skrev i sinne i forgårs at jeg hadde kontakt med en mann. Samtidig ville han tilslutt idag at jeg skoleelever ta en BJ på han. Altså. Helt galskap det her. Men trenger noe lovende ord. Han trykket meg ned idag og jeg begynte å gråte. Sa at mulig vi kunne ha kos en siste om noen dager men at ikke sikkert han ville det ei gang. Kan det faktisk være at han har funnet ei nå og legge alt over på meg? Eller liker han meg bare bruker alt dette? Han blir ganske aggressiv men har aldri rørt meg. (Jeg er norsk og samme temperament. ) Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt langt, men håper dere leser. Det har vært så frem og tilbake med en jeg likte tidligere i mine yngre . Jeg ble singel i 2020 og begynte å rote med han her i 2021. Det var kun sexrelatert, han var nettopp kommet ut av et samboerforhold selv. Han er utenlandsk, chilener men bodd alle år i Norge. Vi fikk fort tiltrekning, men i perioder har vi hatt avstand/kranglet litt. Han har hele tiden sagt at jeg må stoppe å være så gal etter andre menn og "pikk". Bruker sterke ord og har nevnt at jeg bedriver horeri fordi jeg hadde sex med en annen en enn han, (vi var jo ikke ekslusive). I 2023 fant han ut at jeg hadde hatt med meg en hjem og fikk mld neste dag at jeg hadde gått bak ryggen hans, han klikka og sa at jeg ikke var til å stole på, sa at han visste alt om meg og mitt liv. Allikevel klarte vi å bli venner igjen og ha et langvarig koseperiode. Nå den siste tiden klandrer han meg fortsatt for at jeg dipper f*tt* opp i andre menn. Noe jeg ikke gjør. I april ringte han meg 18 ganger etter hverandre og skrev brenn, dra til H osv. Jeg er sval for dine idioten (sorry) men jeg trenger nok noen å prate med fordi jeg fortjener å ha en snill mann i livet. Han sier at han kan velge og vrake i damer, at han er bossen og han vet best. Jeg fikk et hormonellt utbrudd på han for 2 dager siden da han ikke svarte. Han manipelerer meg - tror jeg, fordi jeg blir avhengig av han samt misliker han også. Da han ikke tlf ble jeg rasende. Idag ville han prate med meg og så vi møttes. Han mente jeg burde få hjelp for en uoppdaget adhd, at jeg hadde en diagnose. Og at ikke det var rart jeg ikke fikk meg mann når jeg var slik. Sa at nå er det siste gang vi sees pga min oppførsel og igjen måtte slutte med å holde han for narr og slutte å lyve. Han hadde holdt seg til meg hele tiden men nå ville han se etter andre damer. Dette etter at jeg skrev i sinne i forgårs at jeg hadde kontakt med en mann. Samtidig ville han tilslutt idag at jeg skoleelever ta en BJ på han. Altså. Helt galskap det her. Men trenger noe lovende ord. Han trykket meg ned idag og jeg begynte å gråte. Sa at mulig vi kunne ha kos en siste om noen dager men at ikke sikkert han ville det ei gang. Kan det faktisk være at han har funnet ei nå og legge alt over på meg? Eller liker han meg bare bruker alt dette? Han blir ganske aggressiv men har aldri rørt meg. (Jeg er norsk og samme temperament. ) Anonymkode: a9bf9...25c Skulle ikke stå "skoleelever" skulle ta en BJ Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Høres ut som dere begge bidrar til et forhold med masse drama og action, som dere nok får noe ut av, men som også koster. Jeg tviler sterkt på at dynamikken mellom dere vil endre seg. Jeg tenker at enten må du akseptere at forholdet er veldig ustabilt, med de gleder og sorger det fører med seg, eller så må du dumpe ham og finne en fyr som er mer stabil. 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Herregud 🚩🚩🚩Bare kom deg ut av det der! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Dette er ikke usa. Du kan skrive «fitte» rett ut. Anonymkode: b7c7f...3a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Drømmeautomat skrev (2 timer siden): Høres ut som dere begge bidrar til et forhold med masse drama og action, som dere nok får noe ut av, men som også koster. Jeg tviler sterkt på at dynamikken mellom dere vil endre seg. Jeg tenker at enten må du akseptere at forholdet er veldig ustabilt, med de gleder og sorger det fører med seg, eller så må du dumpe ham og finne en fyr som er mer stabil. Ja jeg er litt itvil😱 jeg kjenner jeg ikke vil miste han. Utrolig nok så gjør dette meg småavhenging av han og er veldig tiltrukket av han. Tror du han kan like meg uten å innrømme det? Så ble han bare skuffet da jeg nevnte denne andre mannen... Han skulle tenke på om han ville treffe meg igjen, men hallo. Jeg tror jo da han vil det. Selvom det er gift mellom oss og vi egentlig burde være fra hverandre. Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden): Herregud 🚩🚩🚩Bare kom deg ut av det der! I Know. Han får meg til å føle at alt er min feil! Han er sikker på at jeg har Adhd. Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
psykedeliker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han får meg til å føle at alt er min feil! Nei, følelsene dine styrer du selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det høres ut som ett ganske usunt forhold, hvis jeg var deg ville jeg nok valgt å gå helt ærlig. Hva positivt er det du føler du får ut av forholdet? Anonymkode: a240f...29e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det høres ut som ett ganske usunt forhold, hvis jeg var deg ville jeg nok valgt å gå helt ærlig. Hva positivt er det du føler du får ut av forholdet? Anonymkode: a240f...29e Det kan du si. Tiltrukket så er det vanskelig. Jeg ser han vil holde litt på meg også, ellers hadde han ikke ville kjørt helt ut til meg idag for å snakke. Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Drømmeautomat skrev (5 timer siden): Høres ut som dere begge bidrar til et forhold med masse drama og action, som dere nok får noe ut av, men som også koster. Jeg tviler sterkt på at dynamikken mellom dere vil endre seg. Jeg tenker at enten må du akseptere at forholdet er veldig ustabilt, med de gleder og sorger det fører med seg, eller så må du dumpe ham og finne en fyr som er mer stabil. Hvorfor er vi sånn mot hverandre. Tror vi begge bryr oss og ikke helt vil gi slipp på hverandre. Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
nachnoo Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor er vi sånn mot hverandre. Du spør i overskriften: "Er han ........ ?" Mitt inntrykk er at dere "er litt et eller annet" begge to. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden nachnoo skrev (44 minutter siden): Du spør i overskriften: "Er han ........ ?" Mitt inntrykk er at dere "er litt et eller annet" begge to. Forskjellen er bare at jeg klarer å legge skylden på meg. Han sa " innrøm at du tar feil" Han tok ikke feil. Jeg sa " Ja da tar jeg feil" . Beklager sa jeg . Han har aldri bedt om unnskyldning. Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drømmeautomat skrev (17 timer siden): Høres ut som dere begge bidrar til et forhold med masse drama og action, som dere nok får noe ut av, men som også koster. Jeg tviler sterkt på at dynamikken mellom dere vil endre seg. Jeg tenker at enten må du akseptere at forholdet er veldig ustabilt, med de gleder og sorger det fører med seg, eller så må du dumpe ham og finne en fyr som er mer stabil. Vet bare ikke om det er hans måte å prøve å få meg avhengig på? Han sa vi kunne de hverandre en gang til og så var det over. Det har han vel egentlig sagt før også. Jeg tror ikke det er siste gang jeg ser han for å si det sånn. Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Han høres ut som en helt vanlig kontrollerende drittsekk uten impulskontroll. Du blir kanskje hekta på spenningen og uforutsigbarheten. Det å rote uten å være eksklusiv må være en oppskrift på drama. 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet bare ikke om det er hans måte å prøve å få meg avhengig på? Han sa vi kunne de hverandre en gang til og så var det over. Det har han vel egentlig sagt før også. Jeg tror ikke det er siste gang jeg ser han for å si det sånn. Anonymkode: a9bf9...25c Det er kanskje resultatet, men jeg tviler på om det er så bevisst. Tror du ikke han bare er sånn? Jeg så en video av Sissel Gran om "hekt" og det er typisk at kvinner kan bli hektet på menn som er av og på. Oppmerksomhet fra en mann føles viktigere når den er sjelden og uforutsigbar. mer Hun mener det gjerne ikke er bevisst fra mennenes side. De bare er sånn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Grendel skrev (52 minutter siden): Det er kanskje resultatet, men jeg tviler på om det er så bevisst. Tror du ikke han bare er sånn? Jeg så en video av Sissel Gran om "hekt" og det er typisk at kvinner kan bli hektet på menn som er av og på. Oppmerksomhet fra en mann føles viktigere når den er sjelden og uforutsigbar. mer Hun mener det gjerne ikke er bevisst fra mennenes side. De bare er sånn. Ja jeg må innrømme at jeg blir litt hekta på han når han er sånn som dette. Jeg pleaset jo han igår, er jo ikke bra, men jeg gjør alt for å beholde han akkurat nå. Jeg merker når jeg er a så er han mer på. Aner ikke om han gjør dette med vilje, men det kan jo virke sånn. Han vet nok at det er det som må til for at han skal få meg hekta på han. Anonymkode: a9bf9...25c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): I Know. Han får meg til å føle at alt er min feil! Han er sikker på at jeg har Adhd. Anonymkode: a9bf9...25c Det jeg leser her, så tenker jeg du er grunnen også. Anonymkode: c4bc4...49f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.