Sokk Skrevet fredag kl 12:43 Skrevet fredag kl 12:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du? Jeg mener at inne her på psykiatri forumet , om noen nevner fysiske eller kroppslige plager så er alle svarene som kommer «det er jo sånn ved… *sett inn psykiatrisk diagnose*, ikke noe vits å somatiserere» og lignende så jeg ble bare overrasket over svarene i denne tråden der folk mener motsatt Anonymkode: d1d2f...17c Jeg henger uhensiktsmessig mye på DOL og jeg sitter overhodet ikke igjen med det samme inntrykket som deg av «alle svarene som kommer». 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:40 Skrevet fredag kl 14:40 Sokk skrev (1 time siden): Jeg henger uhensiktsmessig mye på DOL og jeg sitter overhodet ikke igjen med det samme inntrykket som deg av «alle svarene som kommer». Jeg jeg syns folk her mener alt skyldes psyken Anonymkode: d1d2f...17c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:49 Skrevet fredag kl 14:49 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg jeg syns folk her mener alt skyldes psyken Anonymkode: d1d2f...17c Når man skriver på psykiatrisiden av forumet går man utifra at spørsmålene dreier seg om noe innen psyken. Og ja fysiske symptomene og psykiske henger sammen. Det nekter ingen for. Spør på en annen side enn denne hvis du lurer på hvilken fysisk sykdom som kan ha ditten eller datten. Anonymkode: 6d964...19f 1 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 16:06 Skrevet fredag kl 16:06 Sokk skrev (3 timer siden): Jeg henger uhensiktsmessig mye på DOL og jeg sitter overhodet ikke igjen med det samme inntrykket som deg av «alle svarene som kommer». Samme her. Jeg brukte nok forumet litt feil da jeg kom hit, men nå snart seks år senere bruker jeg ikke forumet på samme måte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:52 Skrevet fredag kl 16:52 Hva tenker dere om personer med ulike psykiske lidelser, som bruker ulike former for narkotiske stoffer? Hvor utbredt er dette i Norge? Anonymkode: 5eb6e...761 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:06 Skrevet fredag kl 17:06 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva tenker dere om personer med ulike psykiske lidelser, som bruker ulike former for narkotiske stoffer? Hvor utbredt er dette i Norge? Anonymkode: 5eb6e...761 Er nok veldig utbredt. Er BP, dette hadde også en av mine foreldre og mest sannsynlig en besteforeldre. De ble periodedrankere. De var begge menn. Selv er jeg kvinne og har ikke rusproblemer. Liker ikke miste makt over egne avgjørelser. Drikker alkohol, men stopper når jeg føler jeg blir boblete i hode. I dag har vi såpass mye innsikt i diagnoser, at vi selv må stå for våre valg. Livey er ikke en dans på roser, det er tøft til tider. Og man må lære seg å tåle det. Anonymkode: 6d964...19f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Glitter skrev (13 timer siden): Samme her. Jeg brukte nok forumet litt feil da jeg kom hit, men nå snart seks år senere bruker jeg ikke forumet på samme måte. Hva er «riktig» og hva er «feil» bruk? Anonymkode: d1d2f...17c 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg mener at inne her på psykiatri forumet , om noen nevner fysiske eller kroppslige plager så er alle svarene som kommer «det er jo sånn ved… *sett inn psykiatrisk diagnose*, ikke noe vits å somatiserere» og lignende så jeg ble bare overrasket over svarene i denne tråden der folk mener motsatt Anonymkode: d1d2f...17c Kan det ha noe med hva du er opptatt av og engasjerer deg i? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.