AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg både har åpnet meg om ting jeg tenkte jeg aldri skulle snakke om og har ting nå jeg tenker jeg aldri kommer til å si. Hva med deg? Anonymkode: b8b6d...228 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvorfor er det interessant? Anonymkode: 40d62...cfa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Den største feilen vi som mennesker gjør, er å ilegge oss selv tanker vi tror kun vi har. Vi alle har hatt grusomme tanker om de fleste ting, om så bare ett glimt. Anonymkode: 15cd6...644 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor er det interessant? Anonymkode: 40d62...cfa Fordi jeg lurer på om jeg er alene om det eller om det kanskje ikke er så uvanlig? Anonymkode: b8b6d...228 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Man må jo bruke tiden man har fornuftig og fortelle om det som er problemet. Sier du ikke hva du sliter med så er det ingen vits å gå dit. Anonymkode: c7d02...ab2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.