AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Jeg både har åpnet meg om ting jeg tenkte jeg aldri skulle snakke om og har ting nå jeg tenker jeg aldri kommer til å si. Hva med deg? Anonymkode: b8b6d...228 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Hvorfor er det interessant? Anonymkode: 40d62...cfa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Den største feilen vi som mennesker gjør, er å ilegge oss selv tanker vi tror kun vi har. Vi alle har hatt grusomme tanker om de fleste ting, om så bare ett glimt. Anonymkode: 15cd6...644 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor er det interessant? Anonymkode: 40d62...cfa Fordi jeg lurer på om jeg er alene om det eller om det kanskje ikke er så uvanlig? Anonymkode: b8b6d...228 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Man må jo bruke tiden man har fornuftig og fortelle om det som er problemet. Sier du ikke hva du sliter med så er det ingen vits å gå dit. Anonymkode: c7d02...ab2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Jeg erfarer at det jeg aldri trodde jeg skulle si, men må sies, til slutt blir sagt. Det modnes, endres, relasjonen endres, det er ikke så skremmende å dele det lenger, og "plutselig" er det ute. Det er befriende. Jeg synes dette diktet sier så godt hvordan jeg opplever akkurat dette: "Du hævde at vi alltid e i bevægelse, men ka om vi e som et ekko slængt viljelaust mellom fjellvæggan? Langt nede i juvet ei ælv og en evig lyd som ikkje kan høres herfra Men æ veit at den finnes Æ veit at den finnes Det truandes bruset finn veien likevel som et bristeferdig overskudd som ei bønn om ødsling to tomme henders triumf" Skrevet av Anne Helene Guddal Anonymkode: f0433...00b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Ja, ha såvidt sagt ord på noe, men det sitter fortsatt langt inne. Anonymkode: 41b8a...7d9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.