AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg fortalte om en morsom hendelse jeg hadde opplevd. Både jeg og psykologen begynte å le og plutselig var det som hjernen gikk over i fullstendig krisemodus. Fikk et slags anfall (panikkanfall?) der jeg gråt, hyperventilerte, ble trist, redd og kastet opp. Det kom helt uventet og føltes ut som det varte i 1 time (i realiteten var det sikkert ett par minutter kanskje?). Har aldri opplevd lignende før og klarer ikke se noe som kunne utløst dette eller hvorfor det skjedde. Ønsker gjerne å vite hva dere tenker om dette? Hva var det som skjedde? Kan det være jeg ble trigget av noe men ikke innser det? Anonymkode: 5f6e0...4b1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hva sa psykologen? Hva trodde han at det var? Han må jo ha hatt en formening om det siden det skjedde i timen hans. Anonymkode: ee796...f1c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.