AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hm. Ja, kanskje det. Jeg kan jo høre med fastlegen hva han mener kanskje? Men jeg har ikke snakket ordentlig om disse tingene med en behandler før? Så hvordan skulle jeg fått noen verktøy å bruke da? Anonymkode: 68049...905 Jeg tror det blir vanskelig å komme inn på dps for å gjøre det du beskriver. Jeg synser jo bare da. Du kan jo uansett prøve. Anonymkode: 728fb...3fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det blir vanskelig å komme inn på dps for å gjøre det du beskriver. Jeg synser jo bare da. Du kan jo uansett prøve. Anonymkode: 728fb...3fd Hvorfor tror du det blir vanskelig? Ja, jeg tror jeg skal forsøke, det verste som kan skje om man sender en henvising er vel å få avslag? Og prøver man ikke så kommer man i alle fall ikke inn. Anonymkode: 68049...905 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor tror du det blir vanskelig? Ja, jeg tror jeg skal forsøke, det verste som kan skje om man sender en henvising er vel å få avslag? Og prøver man ikke så kommer man i alle fall ikke inn. Anonymkode: 68049...905 Det at du har gått før, at det ikke er akutt og du er utredet. Men som sagt jeg bare baserer på egne oppfattelser.. Og ett nei er jo det verste man risikerer. Anonymkode: 728fb...3fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det at du har gått før, at det ikke er akutt og du er utredet. Men som sagt jeg bare baserer på egne oppfattelser.. Og ett nei er jo det verste man risikerer. Anonymkode: 728fb...3fd Okei. Det er gode poeng. Anonymkode: 68049...905 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.