Angstlei Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Holder på med nedtrapping fra 150mg til 75mg og etter jeg kom ned på 93.75mg kjenner jeg meg svimmel og nervøs etter jeg har tatt dem, akkurat slik det var når jeg trappet opp. Er dette normalt og hvor lenge varer det? 0 Siter
Tullemusa Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Hva trapper du ned? Og hvordan planlegger du nedtrapping? For rask nedtrapping vil kunne medføre symptomer. 0 Siter
Angstlei Skrevet søndag kl 16:14 Forfatter Skrevet søndag kl 16:14 Tullemusa skrev (På 27.5.2025 den 7.41): Hva trapper du ned? Og hvordan planlegger du nedtrapping? For rask nedtrapping vil kunne medføre symptomer. Hadde skrevet svar, men kom tydeligvis ikke frem. Trapper med på Efexor. Planlegger å trappe ned til 75mg i første omgang for å se om det hjelper. Planen er 1/2 37.5mg hver 1-2 uke. Er nå på 2 stk. 37.5mg og 50 granulater og svimmelheten har gitt seg. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.