AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 Skrevet i går, 14:04 Vanskelighet med å tolke sosiale koder Tolke ting bokstavlig Forstår ikke ironi eller sarkasme Overfølsomhet (lyd, mat o.l) Rigiditet Særinteresse Stimming Maskering Anonymkode: 22810...b4c 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 14:13 Skrevet i går, 14:13 Mener du selv at du er på autismespekteret uten disse symptomene? I så fall hvorfor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 16:02 Skrevet i går, 16:02 psykedeliker skrev (1 time siden): Mener du selv at du er på autismespekteret uten disse symptomene? I så fall hvorfor? Har fått diagnosen, men lurer på om den er feil. Anonymkode: 22810...b4c 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 16:36 Skrevet i går, 16:36 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har fått diagnosen, men lurer på om den er feil. Du velger selv om du vil anerkjenne diagnosen eller ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Er du brukeren som oppretter ørten tråder her inne? I så fall synes jeg det virker som om en diagnose på autismespekteret passer. Symptomene du beskriver osv passer godt med autisme. Kanskje ikke den stereotypiske varianten, men det er mange måter å ha autisme på. Anonymkode: 01923...465 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nei da har du ikke autisme!!!!!!!!! Det er som å ha dysleksi uten å ha vansker med å lese Eller å ha utmattelsesybdrim men du 3r aldri sliten. Les deg opp på diagnosen så der du hva som er hoveproblematikken Anonymkode: 8b8ed...c8a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvordan endte du opp med diagnosen egentlig? Var det dps som satte den? Jugde du med spørsmåla??? Anonymkode: 8b8ed...c8a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan endte du opp med diagnosen egentlig? Var det dps som satte den? Jugde du med spørsmåla??? Anonymkode: 8b8ed...c8a DPS satte den ja. Jeg løy ikke, forsøkte svare så ærlig som mulig. Anonymkode: 22810...b4c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har 6 av de punktene, er ikke på spekteret. Og hvis jeg var, har det liten betydning da jeg fungerer greit nok i livet. Anonymkode: 8c38d...951 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): DPS satte den ja. Jeg løy ikke, forsøkte svare så ærlig som mulig. Anonymkode: 22810...b4c Hvilke symptomer har du da? Som ble utg punkt fpr diagnosen? Anonymkode: aac47...e86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilke symptomer har du da? Som ble utg punkt fpr diagnosen? Anonymkode: aac47...e86 Depresjoner, mye angst, tilbaketrekking, vansker med jobb, vansker i sosialt samspill, få/ingen interesser, ADL utfordringer i perioder er det som står i epikrisen i alle fall. Anonymkode: 22810...b4c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.