Gå til innhold

Fornekte at man ble behandlet dårlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg begynte på 2. året VGS på en annen skole enn den jeg gikk på 1. året så var det ett par andre fra den andre skolen som også byttet skole til samme skole. Og han ene av dem sa til meg: "De var ikke noe snill mot deg" (han snakket da om de jeg/vi gikk i klasse med 1. året) og først da gikk det opp for meg at jeg hadde faktisk blitt ganske dårlig behandlet. Det var som om jeg bare hadde fornektet det inntil da. Er det vanlig? Og hva er det som gjør det? Og er det noen som kan kjenne seg igjen?

Anonymkode: 359c7...b5e

AnonymBruker
Skrevet

Andre skal ikke bestemme hva du føler. Det var ikke ett problem for deg før en annen tok det opp. Da tok du jo det på rett måte.

Anonymkode: 9d7a4...dda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Andre skal ikke bestemme hva du føler. Det var ikke ett problem for deg før en annen tok det opp. Da tok du jo det på rett måte.

Jeg følte meg jo behandlet dårlig, i alle fall en del ganger. Men jeg på en måte innså det ikke før den samtalen. Om du skjønner?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg følte meg jo behandlet dårlig, i alle fall en del ganger. Men jeg på en måte innså det ikke før den samtalen. Om du skjønner?

Men da var det jo ikke ett problem før den samtalen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...