AnonymBruker Skrevet i går, 15:21 Skrevet i går, 15:21 Jeg brukte for noen år siden å gå på ett aktivitetssenter for psykisk syke. Hun ene som jobbet der hadde en datter som gikk i samme klasse som meg fant vi ut en gang vi snakket sammen. Hun sa da: "Jeg håper datteren min var grei mot deg, for jeg vet hvordan hun kan være". Jeg bare klarer ikke helt skjønne om dette virkelig skjedde eller om det er ett slags falskt minne? Det virker jo som en rar ting å si, sånn egentlig? Spesielt siden hun jobbet der og jeg var bruker (eller hva en nå skal kalle det)? Anonymkode: 07584...07a 0 Siter
Grendel Skrevet i går, 16:05 Skrevet i går, 16:05 Jeg synes ikke det var en spesielt rar kommentar. Spiller det noen rolle om du husker rett? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 16:07 Skrevet i går, 16:07 Grendel skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det var en spesielt rar kommentar. Spiller det noen rolle om du husker rett? Nei? Kanskje ikke? Nei, det spiller ingen rolle egentlig jeg bare kom til å tenke på det og det plager meg at jeg ikke helt klarer å skjønne om det er ekte eller falskt minne. Anonymkode: 07584...07a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 16:30 Skrevet i går, 16:30 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei? Kanskje ikke? Nei, det spiller ingen rolle egentlig jeg bare kom til å tenke på det og det plager meg at jeg ikke helt klarer å skjønne om det er ekte eller falskt minne. Anonymkode: 07584...07a Men det blir jo umulig for oss å svare på om minnet er falskt eller ikke? Anonymkode: fc7ec...4bf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.