AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:06 Skrevet mandag kl 16:06 Hvor lang tid brukte du på å åpne deg for behandler? Lurer bare på hva som er vanligst, så derfor jeg spør. Anonymkode: facd7...615 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 16:37 Skrevet mandag kl 16:37 Jeg svarte på alle spørsmål jeg ble stilt helt fra starten av. Skulle jeg ha "åpnet meg" om noe annet? 0 Siter
Glitter Skrevet mandag kl 17:10 Skrevet mandag kl 17:10 Var ganske åpen med en gang. Hva er vitsen med å gå i behandling hvis man ikke åpner seg? Det kan så klart ta tid for noen, men man bør ikke gå til behandling i årevis uten å faktisk åpne seg. 2 Siter
stjernestøv Skrevet mandag kl 17:39 Skrevet mandag kl 17:39 Har alltid vært åpen fra start av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:39 Skrevet mandag kl 20:39 Nesten to år med hard jobbing, og det var verdt hver eneste tøffe time. Anonymkode: aba32...c1c 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 21:25 Skrevet mandag kl 21:25 Jeg "åpnet meg" én gang om mine innerste tanker og dypeste grublerier, da ble det fort skiftet samtaletema. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.