krøll9 Skrevet onsdag kl 20:07 Skrevet onsdag kl 20:07 psykedeliker skrev (2 minutter siden): Hva er abx og aby? Enda flere tof-er jeg ikke forstår? Hvorfor må "alt du tenker" ut en plass? Har du ingen tanker du velger å holde for deg selv? 1. Abx= anonym bruker X Aby= anonym bruker Y Les som: "den ene eller andre (anonyme bruker/individet)" 2. ...spørsmålet ditt minner meg på at jeg må slutte å bruke ord som "aldri", "alltid", "alt" osv... poenget mitt var vel at det kan være nødvendig å lette på trykket angpende EN DEL ting (ikke alle. Men en del da...) når en ikke er bra psykisk (for da blir det jo gjerne ekstra mye trykk. Er en grunn til at samtaleterapi finnes. Ikke at det hjelper for mer, men NOEN der ute kan sikkert hjelpes bare de får babla litt fra seg...) 0 Siter
cathlin Skrevet onsdag kl 21:34 Skrevet onsdag kl 21:34 AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 21.34): Er det sykelig å opprette tråder på forum om alle tanker og følelser? "Alle tanker og følelser" er kanskje å ta litt hardt i, men jeg kan i enkelte av periodene av livet mitt opprette tråder her inne om nesten alt jeg tenker og føler på. Både for å få råd men også for å høre om det er normalt f.eks. Er dette noe som sees på som negativt? Personlig har jeg lite folk jeg kan snakke med så forumet blir på en måte som en slags erstatning for venner. Anonymkode: 564f3...9e3 Jeg tenker du kanskje bør satse på å møte mer folk i rl 0 Siter
Everybody Skrevet onsdag kl 22:39 Skrevet onsdag kl 22:39 Ingen lover eller forskrifter som forbyr å opprette tråder om alle tanker og følelser man har. 2 Siter
Everybody Skrevet onsdag kl 22:40 Skrevet onsdag kl 22:40 Det kan også være diagnosen: Internettavhengig forumlidelse (IFF). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 00:01 Skrevet i går, 00:01 AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 21.34): Er det sykelig å opprette tråder på forum om alle tanker og følelser? "Alle tanker og følelser" er kanskje å ta litt hardt i, men jeg kan i enkelte av periodene av livet mitt opprette tråder her inne om nesten alt jeg tenker og føler på. Både for å få råd men også for å høre om det er normalt f.eks. Er dette noe som sees på som negativt? Personlig har jeg lite folk jeg kan snakke med så forumet blir på en måte som en slags erstatning for venner. Anonymkode: 564f3...9e3 Du har behov for kontakt med andre og får du ikke det rundt deg er det normalt å søke det andre steder. Fint du bruker forum til å både ha sosial kontakt med andre og få bekreftelse og anerkjennelse på dine tanker. Det er helt menneskelige behov de fleste har. Likevel er det viktig at du jobber med å komme i dialog og kontakt med folk rundt deg, slik at du ikke lever livet ditt gjennom et forum. Anonymkode: 56807...2ac 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden On 5/26/2025 at 10:03 PM, AnonymBruker said: Skjønte straks det var du som hadde kommet tilbake.. Jeg synes det er irriterende. Anonymkode: 711cf...0d0 Og du du er vel den som alltid henger her og klager på at andre skriver om sine problemer på et psykiatri forum Anonymkode: 7077e...042 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.