AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Er ikke bra, fikk panikkanfall med barn/ i heisen. Nå tror vel folk jeg er pervers grunnet pustinga mi. Naboene baksnakket meg nok, hat det ikke så bra for tiden. Er ikke mye igjenn av meg egentlig. Neste uke skal det folk inn i leiligheten tror hele leiligheten snart faller i stykker og jeg får bank og blir evig gjeldsslave. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det var da voldsomt til krisemaksimering. Vet ikke helt hva slags svar du ser etter. Får du hjelp? Anonymkode: 428fd...04e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Blir bare mer og mer sikker på at naboene mistenker meg for noe. Ser om tips til hvordan jeg kan forklare at jeg ikke er farlig eller pervers. Dessuten at det ikke er min skyld hvis leiligheten min raser sammen. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir bare mer og mer sikker på at naboene mistenker meg for noe. Ser om tips til hvordan jeg kan forklare at jeg ikke er farlig eller pervers. Dessuten at det ikke er min skyld hvis leiligheten min raser sammen. Anonymkode: 1c807...56f Siden du poster på psykiatriforumet, så må jo det bety at du selv synes det er noe off i reaksjonene dine her. Hvorfor skulle du ellers ha postet dette her? Vil du ha ord som "stakkars, du er syk nå. Oppsøk lege snarest!" ? Anonymkode: 5eb86...f93 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden du poster på psykiatriforumet, så må jo det bety at du selv synes det er noe off i reaksjonene dine her. Hvorfor skulle du ellers ha postet dette her? Vil du ha ord som "stakkars, du er syk nå. Oppsøk lege snarest!" ? Anonymkode: 5eb86...f93 den var vel i drøyeste laget? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden du poster på psykiatriforumet, så må jo det bety at du selv synes det er noe off i reaksjonene dine her. Hvorfor skulle du ellers ha postet dette her? Vil du ha ord som "stakkars, du er syk nå. Oppsøk lege snarest!" ? Anonymkode: 5eb86...f93 Selvfølgelig er det noe off. Søker ikke trøst. Viss de kommer på døra mi å skal ta meg, vil jeg vise de denne tråden for å vise at jeg har angst og ikke er pervers. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig er det noe off. Søker ikke trøst. Viss de kommer på døra mi å skal ta meg, vil jeg vise de denne tråden for å vise at jeg har angst og ikke er pervers. Anonymkode: 1c807...56f Pust med magen, slipp den helt ut, chill, og ta deg et eple. Det går nok over, skal du se. God bedring! Anonymkode: 5eb86...f93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg får panikkanfall både her og der. De kommer ut av det blå, og siden jeg ikle har tenkt å bli sittende hjemme, så ser andre de. Har aldri falt meg inn at noen tenker noe ang meg pga panikkanfall. Anonymkode: 6b8f7...f07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får panikkanfall både her og der. De kommer ut av det blå, og siden jeg ikle har tenkt å bli sittende hjemme, så ser andre de. Har aldri falt meg inn at noen tenker noe ang meg pga panikkanfall. Anonymkode: 6b8f7...f07 Du ville ikke tenkt at en dame eller ett barn vil tolke prusting og pesing som noe som kunne misforståelse? At å få det i heisen eller i ett lite rom kan tolkes dithen? Det er vi forskjellige.. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 41 minutes ago, AnonymBruker said: Blir bare mer og mer sikker på at naboene mistenker meg for noe. Ser om tips til hvordan jeg kan forklare at jeg ikke er farlig eller pervers. Dessuten at det ikke er min skyld hvis leiligheten min raser sammen. Anonymkode: 1c807...56f Hvordan raser leiligheten din sammen? Anonymkode: 767b8...21b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan raser leiligheten din sammen? Anonymkode: 767b8...21b De som satte inn kjøkken hadde ikke tatt mål om ventil i ventilasjonen. Jeg spurte om det var farlig. Snekkeren sa det ikke gjorde noe nå har jeg undertrykk i leiligheten og har hatt den noen år, jeg tilpasset en rist foran ventilasjonen, men det var ikke nok, så jeg er redd dette har skadet leiligheten. Først i det siste jeg har vært klar over dette. Sånjeg frykter den kraftige utsigetbharbødelagtbleiligheten. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vil du ha ord som "stakkars, du er syk nå. Oppsøk lege snarest!" ? Anonymkode: 5eb86...f93 Hva skulle jeg kontakte lege for? Det er små ressurser og de prioritet ikke angst. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du ville ikke tenkt at en dame eller ett barn vil tolke prusting og pesing som noe som kunne misforståelse? At å få det i heisen eller i ett lite rom kan tolkes dithen? Det er vi forskjellige.. Anonymkode: 1c807...56f Nei det ville jeg ikke tenkt. Tenker sjeldent eller aldri på hva andre tenker. Har nok med å skape meg selv ett godt liv. Anonymkode: 6b8f7...f07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva skulle jeg kontakte lege for? Det er små ressurser og de prioritet ikke angst. Anonymkode: 1c807...56f Så hva er hensikten din med denne tråden? Hvilke svar vil du ha? Hva lurer du på eller ønsker hjelp til? Anonymkode: 428fd...04e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hva er hensikten din med denne tråden? Hvilke svar vil du ha? Hva lurer du på eller ønsker hjelp til? Anonymkode: 428fd...04e Hensikten er at om jeg får rasende naboer på døra så skriver jeg her en forklaring. Det er ikke noe hjelp å få. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hensikten er at om jeg får rasende naboer på døra så skriver jeg her en forklaring. Det er ikke noe hjelp å få. Anonymkode: 1c807...56f Hvorfor skrive forklaringen på et forum? Hvorfor ikke bare skrive den ned for deg selv? Det høres ut som om du lider av paranoia og vrangforestillinger, og det kan du få hjelp for. Anonymkode: 428fd...04e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg tror ikke det er paranoia, jeg har nå tatt en stor dose benzo og føler meg roligere. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke det er paranoia, jeg har nå tatt en stor dose benzo og føler meg roligere. Anonymkode: 1c807...56f Man tar vel ikke en stor dose benzo når man har ansvar for barn. Anonymkode: 6b8f7...f07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man tar vel ikke en stor dose benzo når man har ansvar for barn. Anonymkode: 6b8f7...f07 Jeg har ikke barn. Jeg tok heisen med naboens barn og fikk ett panikkanfall. Dette var derfor jeg ble redd. Pusting og pesing hyperventilering osv. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.