Gå til innhold

Hue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bør heller starte en dagbok. Du vil ikke ha råd eller hjelp,bare skrive tankene dine. Det hører mer hjemme i dagbokforumet.

Anonymkode: 428fd...04e

Fortsetter under...

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du bør heller starte en dagbok. Du vil ikke ha råd eller hjelp,bare skrive tankene dine. Det hører mer hjemme i dagbokforumet.

Så hvorfor svarer du da, for å være slem? Det er ganske slemt. Hva vet du om jeg vil ha hjelp eller ikke?

Anonymkode: 1c807...56f

Skrevet

Du virker mer paranoid enn noe annet. 

Anonymkode: 6b8f7...f07

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du virker mer paranoid enn noe annet. 

Javel. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det. Jeg går allerede på AP. Jeg håper jeg innbiller meg dette, men jeg ser tegn på katastrofe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Javel. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det. Jeg går allerede på AP. Jeg håper jeg innbiller meg dette, men jeg ser tegn på katastrofe. 

Folk driter i deg og ditt. 

Folk har nok med seg selv. Joa, de kan riste på hode av noe andre gjør, 10 sek etterpå er det glemt. 

Øke ap kanskje. Si slike tanker du har til behandler.

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Så hvorfor svarer du da, for å være slem? Det er ganske slemt. Hva vet du om jeg vil ha hjelp eller ikke?

Hvorfor er det slemt å si at det å lufte tanker hører hjemme i dagbokforumet? Du har jo sagt tidligere i tråden at du skriver bare for å ha noe å vise til og at det ikke er hjelp å få. Så det er avfeid fra din side. Men du fortsetter å skrive. Da virker det mer som dagboktanker.

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Folk driter i deg og ditt. 

Folk har nok med seg selv. Joa, de kan riste på hode av noe andre gjør, 10 sek etterpå er det glemt. 

Øke ap kanskje. Si slike tanker du har til behandler.

Jeg har ikke behandler. Kan vel alltids øke AP.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har ikke behandler. Kan vel alltids øke AP.

Hva er årsaken til at du bruker ap? Psykoselidelse?

Anonymkode: 8c42a...95e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er årsaken til at du bruker ap? Psykoselidelse?

Ja schizofreni.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja schizofreni.

Da bør du snakke med behandler å øke. Du har ett syn som ikke er normalt å ha. Som virker mer logisk har noe med psykdommen din å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da bør du snakke med behandler å øke. Du har ett syn som ikke er normalt å ha. Som virker mer logisk har noe med psykdommen din å gjøre.

Men sobril hjemper vel ikke hvis man har schizofreni?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke behandler, men jeg kan spørre fastlegen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 16.00):

De som satte inn kjøkken hadde ikke tatt mål om ventil i ventilasjonen. Jeg spurte om det var farlig. Snekkeren sa det ikke gjorde noe nå har jeg undertrykk i leiligheten og har hatt den noen år, jeg tilpasset en rist foran ventilasjonen, men det var ikke nok, så jeg er redd dette har skadet leiligheten. Først i det siste jeg har vært klar over dette. Sånjeg frykter den kraftige utsigetbharbødelagtbleiligheten.

Hvordan tolket du snekkerens svar da han sa at "det ikke gjorde noe"?

Jeg får inntrykk av at bekymringene du har gått med om leiligheten, nå viser seg i økte symptomer. Jeg synes du bør ta en prat med fastlegen din, og om det er vanskelig å forklare situasjonen, ta med noe skriftlig til ham.

Mye av det du skrev, falt i hvert fall logisk på plass da din diagnose ble nevnt. Jeg håper du ber om en time hos fastlegen. Du trenger oppfølgning som alle andre når ting blir krevende.

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (14 minutter siden):

Hvordan tolket du snekkerens svar da han sa at "det ikke gjorde noe"?

Jeg får inntrykk av at bekymringene du har gått med om leiligheten, nå viser seg i økte symptomer. Jeg synes du bør ta en prat med fastlegen din, og om det er vanskelig å forklare situasjonen, ta med noe skriftlig til ham.

Mye av det du skrev, falt i hvert fall logisk på plass da din diagnose ble nevnt. Jeg håper du ber om en time hos fastlegen. Du trenger oppfølgning som alle andre når ting blir krevende.

Takk for svar. Jeg skal til lege neste uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...