AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:02 Skrevet onsdag kl 12:02 Du bør heller starte en dagbok. Du vil ikke ha råd eller hjelp,bare skrive tankene dine. Det hører mer hjemme i dagbokforumet. Anonymkode: 428fd...04e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:15 Skrevet onsdag kl 12:15 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du bør heller starte en dagbok. Du vil ikke ha råd eller hjelp,bare skrive tankene dine. Det hører mer hjemme i dagbokforumet. Anonymkode: 428fd...04e Så hvorfor svarer du da, for å være slem? Det er ganske slemt. Hva vet du om jeg vil ha hjelp eller ikke? Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:27 Skrevet onsdag kl 12:27 Du virker mer paranoid enn noe annet. Anonymkode: 6b8f7...f07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:34 Skrevet onsdag kl 12:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du virker mer paranoid enn noe annet. Anonymkode: 6b8f7...f07 Javel. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det. Jeg går allerede på AP. Jeg håper jeg innbiller meg dette, men jeg ser tegn på katastrofe. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:53 Skrevet onsdag kl 12:53 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Javel. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det. Jeg går allerede på AP. Jeg håper jeg innbiller meg dette, men jeg ser tegn på katastrofe. Anonymkode: 1c807...56f Folk driter i deg og ditt. Folk har nok med seg selv. Joa, de kan riste på hode av noe andre gjør, 10 sek etterpå er det glemt. Øke ap kanskje. Si slike tanker du har til behandler. Anonymkode: 6b8f7...f07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:55 Skrevet onsdag kl 12:55 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så hvorfor svarer du da, for å være slem? Det er ganske slemt. Hva vet du om jeg vil ha hjelp eller ikke? Anonymkode: 1c807...56f Hvorfor er det slemt å si at det å lufte tanker hører hjemme i dagbokforumet? Du har jo sagt tidligere i tråden at du skriver bare for å ha noe å vise til og at det ikke er hjelp å få. Så det er avfeid fra din side. Men du fortsetter å skrive. Da virker det mer som dagboktanker. Anonymkode: 428fd...04e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:32 Skrevet onsdag kl 13:32 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Folk driter i deg og ditt. Folk har nok med seg selv. Joa, de kan riste på hode av noe andre gjør, 10 sek etterpå er det glemt. Øke ap kanskje. Si slike tanker du har til behandler. Anonymkode: 6b8f7...f07 Jeg har ikke behandler. Kan vel alltids øke AP. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har ikke behandler. Kan vel alltids øke AP. Anonymkode: 1c807...56f Hva er årsaken til at du bruker ap? Psykoselidelse? Anonymkode: 8c42a...95e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er årsaken til at du bruker ap? Psykoselidelse? Anonymkode: 8c42a...95e Ja schizofreni. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja schizofreni. Anonymkode: 1c807...56f Da bør du snakke med behandler å øke. Du har ett syn som ikke er normalt å ha. Som virker mer logisk har noe med psykdommen din å gjøre. Anonymkode: 6b8f7...f07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da bør du snakke med behandler å øke. Du har ett syn som ikke er normalt å ha. Som virker mer logisk har noe med psykdommen din å gjøre. Anonymkode: 6b8f7...f07 Men sobril hjemper vel ikke hvis man har schizofreni? Anonymkode: 8c42a...95e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da bør du snakke med behandler å øke. Du har ett syn som ikke er normalt å ha. Som virker mer logisk har noe med psykdommen din å gjøre. Anonymkode: 6b8f7...f07 Jeg har ikke behandler, men jeg kan spørre fastlegen. Anonymkode: 1c807...56f 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 16.00): De som satte inn kjøkken hadde ikke tatt mål om ventil i ventilasjonen. Jeg spurte om det var farlig. Snekkeren sa det ikke gjorde noe nå har jeg undertrykk i leiligheten og har hatt den noen år, jeg tilpasset en rist foran ventilasjonen, men det var ikke nok, så jeg er redd dette har skadet leiligheten. Først i det siste jeg har vært klar over dette. Sånjeg frykter den kraftige utsigetbharbødelagtbleiligheten. Anonymkode: 1c807...56f Hvordan tolket du snekkerens svar da han sa at "det ikke gjorde noe"? Jeg får inntrykk av at bekymringene du har gått med om leiligheten, nå viser seg i økte symptomer. Jeg synes du bør ta en prat med fastlegen din, og om det er vanskelig å forklare situasjonen, ta med noe skriftlig til ham. Mye av det du skrev, falt i hvert fall logisk på plass da din diagnose ble nevnt. Jeg håper du ber om en time hos fastlegen. Du trenger oppfølgning som alle andre når ting blir krevende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Eva Sofie skrev (14 minutter siden): Hvordan tolket du snekkerens svar da han sa at "det ikke gjorde noe"? Jeg får inntrykk av at bekymringene du har gått med om leiligheten, nå viser seg i økte symptomer. Jeg synes du bør ta en prat med fastlegen din, og om det er vanskelig å forklare situasjonen, ta med noe skriftlig til ham. Mye av det du skrev, falt i hvert fall logisk på plass da din diagnose ble nevnt. Jeg håper du ber om en time hos fastlegen. Du trenger oppfølgning som alle andre når ting blir krevende. Takk for svar. Jeg skal til lege neste uke. Anonymkode: 1c807...56f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.