AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg tenker da på hvor mye bedre man kan bli av å hjelpe seg selv? Uten å få hjelp fra en behandler i psykiatrien? Anonymkode: b0887...073 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvor langt er et tau? Anonymkode: 2495c...08e 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Har man en kurerbar sykdom så kan man fint klare å kurere den selv ved hjelp av bøker. Det er jo terapi mange av selvhjelpbøker. Også mange fine videoer på helsenorge. Anonymkode: 5d709...e06 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Lette og kanskje moderate psykiske lidelser kan jo bli bedre av det kanskje. Kan jo hjelpe de med alvorlige lidelser og. Men kan ikke se for meg at jeg kan lese meg frisk. Har schizoaffektiv. Her er jeg nødt til å ta medisiner! Ellers går det fryktelig galt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg følte jo at the secret hjalp meg men det varte jo ikke. 0 Siter
Vendi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) stjernestøv skrev (6 minutter siden): Jeg følte jo at the secret hjalp meg men det varte jo ikke. Nei. Hadde det hjulpet hadde det ikke fantes krig, sult, nød og problemer i verden. Man kan ikke få noe til å skje ved bare å si ting høyt ut til universitetet, eller tiltrekke seg gode ting bare ved å tenke hardt på det. Endret 3 timer siden av Vendi 0 Siter
Everybody Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor langt er et tau? Anonymkode: 2495c...08e Det lengste tauet på Jula er på 30 meter. https://www.jula.no/catalog/hage/hagemiljo/hageoppbevaring/tau/elastisk-rep-020143/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vendi skrev (4 minutter siden): Nei. Hadde det hjulpet hadde det ikke fantes krig, sult, nød og problemer i verden. Man kan ikke få noe til å skje ved bare å si ting høyt ut til universitetet, eller tiltrekke seg gode ting bare ved å tenke hardt på det. nei tro meg for jeg har prøvd i ettertid og har ikke fått det til, mulig det hadde med at vi flyttet til ny plass og. Jeg fikk en ny start der. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Det meste an min tilfriskning har skjedd utenfor helsevesenet. Men jeg har kombinert bøkene med kurs, samtaler med lekperson i frivillig organisasjon og trening. Jeg tror du må ta tak i flere sider på en gang. En bok alene gjør ingen mirakler. ....men jeg har jo ikke blitt helt frisk. Det kan nok verken en bok, egeninnsats eller helsevesenet gjøre. Men jeg er veldig mye bedre enn jeg var. Jeg har nå begynt å lese bøker om positiv psykologi. Det er et spennende tema hvis du vil ha et tips 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Fru2020 skrev (20 minutter siden): Jeg har nå begynt å lese bøker om positiv psykologi. Det er et spennende tema hvis du vil ha et tips Det høres bra ut. Har du tips til konkrete bøker? Anonymkode: b0887...073 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.